וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7, סמואל אטו מבוקש בטוטנהאם?

אטו מבוקש על ידי ווסטהאם, רומא מנסה להרתיע את ואן חאל, אוריגי בחר בליברפול, גיא לוזון בדרך לאבד כוכב נוסף, ארסנל סימנה כישרון ברזילאי. כל השמועות וההחתמות

העברות

* סרחיו רומרו, שוערה של סמפדוריה ונבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון, חתם בבנפיקה. הפורטוגלים שילמו כמיליון יורו עבור השוער הארגנטינאי, שיחליף בין הקורות את יאן אובלאק, השוער הסלובני שעבר לאתלטיקו מדריד.

* בשורה מאכזבת לאוהדי ליברפול: לואיק רמי, חלוצה של ק.פ.ר שהגיע כדי לחתום בשורות סגנית האלופה, לא עבר את הבדיקות הרפואיות ולפיכך העסקה לא תצא לפועל.

* ארסנל השלימה סופית את העברתו של דויד אוספינה, שוער נבחרת קולומביה. הוא נקנה מניס הצרפתית ב-3.2 מיליון ליש"ט, והפך לרכש השלישי של ארסן ונגר הקיץ אחרי אלכסיס סאנצ'ס ומתיו דבושי.

אתמול: גווארדיולה בעקבות ואלדס, גריזמן קרוב לאתלטיקו

דויד אוספינה שוער קולומביה. GettyImages
ייתן פייט לשצ'סני על אפודת השוער הראשון. דויד אוספינה/GettyImages

שמועות

* רשת 'סקיי ספורט' מדווחת שמנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי קווין סטרוטמן, קשרה הפצוע של רומא. לואי ואן חאל, שלא זכה ליהנות במונדיאל משירותיו של ההולנדי שקרע את הרצועה הצולבת בברכו במרץ האחרון, שוקל לנסות להחתימו למרות שהוא לא צפוי לחזור לפעילות בשבועות הקרובים, אבל מאמנו הנוכחי רודי גרסיה הצהיר: "להעביר את קווין למנצ'סטר יונייטד? אולי אם תגיע הצעה של מעל 100 מיליון יורו נשב ונדבר איתם...".

* 'ספורט' הקטלאני מדווח שאם ברצלונה לא תצליח במאמצים להחתים את מרקיניוס, האופציה הריאלית מבחינתה לחיזוק מרכז ההגנה תהיה דניאל אגר, מכיוון שליברפול תשקול את שיחרורו עם הגעתו של דיאן לוברן.

* באנגליה טוענים שארסנל מתקרבת לצירופו של דגלאס קוסטה, הקשר הברזילאי של שחטאר דונייצק, שרוצה לעזוב את האוקראינים בשל המצב במדינה. על פי הדיווחים, התותחנים הציעו 15.8 מיליון ליש"ט תמורתו.

* 'סאנדיי מירור' מדווח שדיבוק אוריגי, חלוצה הבלגי בן ה-19 של ליל, יחתום בימים הקרובים בליברפול, אחרי שהעדיף את הצעת האדומים על פני אלו של אתלטיקו מדריד, ארסנל וטוטנהאם.

* סוכנו של פול ז'וזה אמפוקו, חלוצה בן ה-22 של סטנדרד ליאז', אישר שהוא מנהל משא ומתן מתקדם עם נאפולי.

* פאלרמו סימנה את אוסקר דוארטה, מכוכבי קוסטה ריקה במונדיאל, ועשויה להציע לקלאב ברוז' 2.5 מיליון יורו תמורתו.

* ווסטהאם מחזרת אחרי הוגו אלמיידה, החלוץ הפורטוגלי הוותיק שצפוי לעזוב את בשיקטאש, ומבוקש גם על ידי לוקומוטיב מוסקבה ופרנקפורט.

שחקן רומא קווין סטרוטמן. AP
רק 100 מיליון יורו, ואפשר לדבר. קווין סטרוטמן/AP

* ב'סאן' טוענים שווסטהאם מתעניינת בחלוץ צ'לסי לשעבר סמואל אטו.

* ב'דיילי סטאר' טוענים שיונייטד תציע 45 מיליון יורו על אנחל די מריה.

* קשר אתלטיקו מריו סוארס דחה את השמועות בנוגע למעבר אפשרי לנאפולי: "יש לי חוזה עם אתלטיקו, טוב לי מאוד באתלטיקו ואני לא הולך לשום מקום".

* "דיילי מייל" מדווח שמנג'ר האל סיטי סטיב ברוס מעוניין בבלם ארסנל קרל ג'נקינסון.

* באגנליה מדווחים שהחלוץ הבלגי דיבוק אוריגי ישלים בימים הקרובים את העברתו מליל לליברפול עבור 12.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully