וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס יוצג ביום שני, באורוגוואי זועמים דחיית הערעור

חלוץ ברצלונה שערעורו נדחה זכה לתמיכה מברצלונה. באורוגוואי כועסים: "זו לא הייתה ההתנהגות הכי גרועה של שחקן במונדיאל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה שהאוהדים מחכים לראות אותו. לואיס סוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה של בית הדין העליון לערעורים בספורט, שדחה היום (חמישי) את הערעור של חלוץ ברצלונה, לואיס סוארס, והחליט להותיא את עונש ההשעייה שהוא סוחב בעקבות הנשיכה בג'ורג'יו קייליני על כנו, כלומר לארבעה חודשים, מצאה את קבוצתו החדשה מאוכזבת מאוד. סוארס יישאר מושעה עד ה-25 באוקטובר, אולם הוא קיבל היתר להשתתף באימוני ברצלונה.

סוארס יחל להתאמן עם חבריו החדשים כבר ביום שישי והוא יוצג באופן רשמי ביום שני הקרוב אחרי שהמהלך הזה נמנע מברצלונה מוקדם יותר בעקבות העונש אותו הוא ספג. "בעקבות ההודעה של CAS בעניין הערעור על העונש שהוטל על לואיס סוארס על ידי פיפ"א, ברצלונה מודיעה כי השחקן יצטרף לאימון הראשון שמתוכנן למחר בבוקר. כמו כן, הצגתו של סוארס כשחקנה החדש של ברצלונה תתקיים ביום שני בקאמפ נואו באירוע במסגרת גביע גאמפר".

ההשעייה של לואיס סוארס לא קוצרה

לואיס סוארס, שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
"מעריכים שהמקרים שבהם הוא היה מעורב בהולנד ובאנגליה לא יכולים להילקח בחשבון". סוארס/רויטרס

ובזמן שבברצלונה סירבו להתייחס מפורשות לעונש עצמו, באורוגוואי לא ממש היססו. כזכור, החלוץ מורחק מתשעה משחקים בינלאומיים ויחמיץ את הקופה אמריקה. "אנחנו מאוכזבים מאוד מכיוון שאנחנו מבינים שההתנהגות של סוארס במשחק דורשת ענישה, אבל אנחנו לא חושבים שזו הייתה ההתנהגות הכי גרועה של שחקן במונדיאל", אמר היועץ המשפטי של ההתאחדות האורוגוואית, דניאל קראבו.

"אנחנו מעריכים שהמקרים שבהם הוא היה מעורב בהולנד ובאנגליה לא יכולים להילקח בחשבון", הוסיף קראבו. "כמובן שאנחנו מכבדם את החלטת CAS, ואנחנו ממתינים לראות מה הסיבות לכך. אנחנו מצרים על כך שלא קיבלו את מה שביקשנו".

ארגון שחקני הכדורגל העולמי יצא גם הוא בהודעה: "אנחנו מעוניינים להביע את אכזבתנו מההחלטה. Fifpro, הקול של הכדורגלנים המקצוענים ברחבי העולם, נותר בדעה שהעונשים הנוכחיים אינם פרורורציונליים בהתייחס לקוד ההתנהגות של פיפ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully