וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מנצ'סטר יונייטד תשלם כ-90 מיליון יורו על די מריה

מאמן ריאל מדריד אנצ'לוטי סיפר ש"די מריה כבר נפרד מהחברים", ב"מארקה" טוענים שעלות העסקה עשויה להגיע לכמעט 100 מיליון יורו

אנחל די מריה, ריאל מדריד. AP
שיא פרמיירליג. די מריה/AP

"אנחל די מריה הגיע היום למתחם האימונים, אבל לא בשביל להתאמן. הוא נפרד מהחברים שלו. הודינו לו על מה שהוא עשה בשביל הקבוצה ואיחלנו לו הצלחה בעתיד. העזיבה שלו עדיין לא רשמית, אבל זה סגור". כך אמר היום (ראשון) מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי.

חרף כמה הכחשות גורפות מצד המאמן האיטלקי בשבוע האחרונים, די מריה עוזב את ריאל מדריד והוא ימריא למנצ'סטר כדי לחתום ביונייטד המקומית (אם כי ישנם דיווחים על ניסיון מחטף של סיטי ברגע האחרון). אנצ'לוטי הדגיש היום במסיבת העיתונאים שההחלטה על הפרידה הייתה רק של די מריה עצמו ולא של אף אחד אחר.

"מארקה" מדווח על הסכומים המטורפים והעלויות האדירות של העסקה: יונייטד תשלם לריאל מדריד 75 מיליון יורו בתשלום אחד, עשויה להוסיף עוד 15 מיליון יורו כבונוסים (בהתאם לכמות הופעות, תארים וכו'), והשכר שלו יהיה 8 מיליון יורו לעונה. עלות העסקה עשויה להגיע לכמעט 100 מיליון יורו.

אנצ'לוטי גם אמר שסמי חדירה יישאר והוסיף שלא יגיע שחקן במקומו של די מריה: "יש לנו בחוליית הקישור את איסקו, קרוס, חאמס, מודריץ', חדירה, אלונסו ויראמנדי, אנחנו מכוסים מהבחינה הזו".

הבלאנקוס שמתאוששים מההפסד לאתלטיקו מדריד בסופר קופה, יפתחו מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את העונה שלהם בליגה עם משחק בית נגד העולה החדשה, קורדובה.

עדכון ראשון: 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully