וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה נחת במנצ'סטר, יעלה 59.7 מיליון ליש"ט

שיא העברות חדש בכדורגל הבריטי: הארגנטינאי יעבור בדיקות רפואיות, יחתום לחמש שנים וירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע

אנחל די מריה, ריאל מדריד. AP
יצדיק את הסכום האדיר? די מריה/AP

אנחל די מריה הגיע הערב (שני) למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד בקרינגטון, אחרי שעסקת העברתו מריאל מדריד לשדים האדומים סוכמה. הארגנטינאי יעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון ולאחר מכן יחתום על חוזה לחמש שנים. הוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק הליגה נגד ברנלי ביום ראשון.

יונייטד תשלם לבלאנקוס 59.7 מיליון ליש"ט (שהם 72 מיליון יורו), והארגנטינאי בן ה-26 ירוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע - שני בקבוצה רק לוויין רוני. אגב, אם מוסיפים להעברת הענק הזאת את הרכש של לוק שואו, אנדר הררה ומרכוס רוחו, מקבלים סכום חסר תקדים עבור השדים האדומים - לא פחות מ-160 מיליון ליש"ט שהוציאו על רכש בקיץ הזה.

מדובר בשיא העברות חדש בכדורגל האנגלי. השיא הקודם היה שייך לצ'לסי, ששילמה 50 מיליון ליש"ט על פרננדו טורס ב-2011. אחריו ברשימה נמצאים מסוט אוזיל (ריאל מדריד לארסנל, 42.4 מיליון ליש"ט), סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד למנצ'סטר סיטי, 38 מיליון ליש"ט), אנדי קארול (ניוקאסל לליברפול, 35 מיליון ליש"ט) ואלכסיס סאנצ'ס (מברצלונה לארסנל, 35 מיליון ליש"ט).

הפעם האחרונה בה מנצ'סטר יונייטד שברה את שיא ההעברות של הפרמיירליג הייתה בקיץ 2002, אז היא שילמה ללידס 29.1 מיליון ליש"ט על ריו פרדיננד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully