וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.8

צ'אבי אלונסו במו"מ עם באיירן מינכן, רכש חדש לברצלונה, ריאל מדריד מתעניינת באורוגוואי של מנצ'סטר יונייטד, הפערים בין טורס ומילאן, יובנטוס השאילה, פיינורד פתחה את הארנק

דידאק וילה שחקן בטיס מעל אלכסנדר סונג שחקן ברצלונה. Angel Fernandez, AP
שוב הושאל. דידאק וילה/AP, Angel Fernandez

העברות

* ברצלונה הודיעה על השלמת רכישתו של דוגלאס, מגינה הימני של סאו פאולו. הברזילאי בן ה-24 יחתום לחמש שנים, והקטלאנים שילמו תמורתו 4 מיליון יורו, כשבהתאם למשחקים בהם ישותף הסכום צפוי לצמוח ל-5.5 מיליון.

* פדריקו פאסיו, בלמה הארגנטינאי בן ה-27 של סביליה שהחל את העונה גם כקפטן הקבוצה, נמכר תמורת 8 מיליון ליש"ט לטוטנהאם, שהחתימה אותו על חוזה לארבע שנים.

* מי שפינה את מקומו בסגל של טוטנהאם הוא מייקל דוסון, שנפרד מהתרנגולים אחרי 10 שנים של שירות נאמן וחתם בהאל סיטי.

* העולה החדשה לסריה A, פאלרמו, צירפה לא פחות משלושה שחקנים: בלם נבחרת קוסטה ריקה, ג'אנקרלו גונסאלס, נרכש מקולומבוס קרו תמורת כ-3.8 מיליון יורו, המגן השמאלי הברזילאי אמרסון פאלמיירי הושאל מסנטוס, ובלם נבחרת חוף השנהב, סול במבה, הצטרף אחרי שסיים את חוזהו בטרבזונספור.

* המבורג ממשיכה להתחזק והודיעה היום על החתמתו של הבלם הברזילאי בן ה-23 קלבר, שחתם לארבע שנים בצפון גרמניה. "הוא צעיר, נייד ואנחנו רואים בו פרוספקט רציני לעתיד".

* מילאן השאילה לאייבר את המגן השמאלי דידאק וילה. הספרדי שנרכש מאספניול בינואר 2011 תמורת 4 מיליון יורו, לא הצליח להתאקלם בקבוצה האיטלקית והושאל מאז גם לאספניול ולבטיס.

* אסטון וילה השאילה לברייטון את הקשר גארי גארדנר עד ה-1.1.2015. המאמן סמי היפייה: "הוא יביא לנו עוד איכות במרכז המגרש".

* פרייבורג שאלה ממיינץ את החלוץ בעל הסיפור המאוד מעניין, דני שאהין. לקבוצה מהיער השחור אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* גאבור קיראלי בן ה-38 חוזר לאנגליה. השוער ההונגרי הודיע שהוא מצטרף לפולהאם שהסתבכה בתחתית הצ'מפיונשיפ. קיראלי ששיחק בחמש השנים האחרונות במינכן 1860, לבש בעבר את מדי קריסטל פאלאס, ווסטהאם, אסטון וילה וברנלי.

* יובנטוס השאילה לבולוניה מהסרייה ב' את הקשר האוסטרי מרסל בוכל (19). הגברת הזקנה רכשה אותו מסיינה לפני שנה תמורת 1.5 מיליון יורו.

* פיינורד שפתחה את העונה בגמגום, רכשה מאוטרכט את הקשר ההתקפי יינס טורנסטרה, תמורת 3.5 מיליון יורו. ההולנדי בן ה-25 כבר הספיק לערוך שתי הופעות בנבחרת האורנייה.

* הקשר האסטוני קונסטנטין וסילייב, שכבר עבר בדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה לפני כשבועיים, חתם בפיאסט גלייביץ הפולנית. הוא הגיע אליה מאמקאר פרם הרוסית בהעברה חופשית.

שחקן וירטוס לנצ'אנו לשעבר, מרסל בוכל. GettyImages
נשלח להשתפשף בבולוניה. בוכל/GettyImages

שמועות

* דיווח מאוד מעניין בספרד: צ'אבי אלונסו קשרה של ריאל מדריד מנהל מו"מ מתקדם עם באיירן מינכן. יחליף קבוצות עם טוני קרוס?

* השם החם שצפוי לעבור בימים הקרובים הוא פרננדו טורס, שנמצא חזק על הכוונת של מילאן. על פי ערוץ הטלוויזיה של המועדון, מה שמפריד בין הצדדים הוא כ-2.5 מיליון יורו לאורך חוזהו של הספרדי.

* סוכנו של מרקו ואן חינקל אישר שמילאן וצ'לסי סיכמו את תנאי השאלתו. הקשר בן ה-21 אמור להצטרף לקבוצה האיטלקית בקרוב.

* באנגליה טוענים שפציעתו של אוליבייה ז'ירו גרמה לארסנל להאיץ את המגעים לצירופו של אדינסון קבאני, והתותחנים מוכנים להציע לפ.ס.ז' 50 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ האורוגוואי.

* על פי 'דיילי מייל', ארסנל פנתה מיד לאחר הפציעה למנצ'סטר יונייטד בבקשה לרכוש את דני וולבק, אבל נתקלה בסירוב.

* בצל המעבר הגדול של אנחל די מריה מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, שתי הקבוצות מנהלות מגעים על מעבר של שחקן אחר בכיוון השני. הבלאנקוס מביעים עניין רב במגן הימני האורוגוואי של יונייטד, גיז'רמו וארלה (21), שהיה ההחתמה הראשונה של דייויד מויס.

* חלוץ ההעברות עומד להיסגר ובמילאן ממשיכים לחפש חלוץ. באיטליה טוענים שזה יהיה אחד מהארבעה: רוברטו סולדאדו (טוטנהאם), פרננדו טורס (צ'לסי), פאביו בוריני (ליברפול), קוסטאס מיטרוגלו (פולהאם).

* אריאן רובן סיפר בראיון בגרמניה: "היו לי עונות טובות בריאל מדריד ובצ'לסי, אבל בבאיירן ממש התבגרתי ואני חייב הרבה למועדון הזה. להגיע לכאן היה הצעד המושלם בקריירה שלי. יש לי עוד שלוש עונות בחוזה, ויהיה נחמד להמשיך בבאיירן ולסיים כאן את הקריירה. לאן עוד אוכל ללכת?".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מנצ'סטר יונייטד, גיז'רמו וארלה. GettyImages
על הכוונת של אלופת אירופה. וארלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully