וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "דפאי יכול להפוך לשחקן הכי טוב בהולנד"

הולנד מתלהבת, הידינק: "עד שהתחלתי לעבוד איתו לא הבנתי כמה גדול הוא יכול להיות". אז למה הוא לא שיחק נגד איטליה?

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ממפיס דפאי. GettyImages
עושה שמות בליגה ההולנדית. ממפיס במדי פ.ס.וו/GettyImages

נבחרת הולנד תפתח מחר (שלישי) את הופעותיה במוקדמות יורו 2016 עם משחק חוץ בצ'כיה. האורנייה לא הפסידו במוקדמות היורו מאז ספטמבר 2001 (1:0 לאירלנד) ובמספרים זה נראה כך מאז: 32 משחקים שמורכבים מ-29 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

אריאן רובן ייעדר מחר בגלל פציעה, אבל בהולנד תולים תקוות בשחקן אחר בעל יכולת אישית מופלאה: ממפיס דפאי שבשבועות האחרונים העמיד את הכדורגל המקומי על הרגליים - המשך ישיר לברקים והרעמים שהוא סיפק לפרקים במונדיאל.

אחרי ארבעה מחזורים בארדוויזי, פ.ס.וו איינדהובן היא הקבוצה היחידה שמחזיקה במאזן מושלם והיא ניצחה בשמונה משחקים משמונה בכל המסגרות הרשמיות עד כה. לדפאי הנפלא חלק גדול בהצלחה הזו. ממפיס פתח את העונה בצורה מזהירה. הוא כבש שישה שערים בארבעה משחקי ליגה בהולנד, ושלושה שערים בשלושה משחקים במסגרת האירופאית. בסך הכול שבעה משחקים שבהם כבש תשעה שערים וגם בישל שלושה.

"לממפיס יש פוטנציאל אדיר. אחרי שהתחלתי לעבוד איתו, גיליתי שהוא אפילו יותר מבטיח ממה שחשבתי", אמר אתמול מאמן הנבחרת חוס הידינק, "יחד עם זאת, יש לו עוד דברים לשפר. למשל, כשהמשחק סטטי והוא מקבל את הכדור עם הגב לשער. אנחנו עובדים על זה. ממפיס יכול להפוך לשחקן הכי טוב בהולנד".

ממפיס לא שיחק במשחק הידידות נגד איטליה שהסתיים בהפסד 2:0 לפני פחות משבוע, והידינק ספג מהתקשורת ביקורת. למשל שחקן העבר יאן מולדר, שתהה בטלוויזיה ההולנדית: "כרגע ממפיס יותר טוב מוואן פרסי. איך הוא לא שיחק נגד איטליה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully