וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "אני יכול לשחק כשחקן שדה בליגה הרביעית"

שוער באיירן רשם עוד הצגה כבלם-שוער: "זה תמיד היה הסגנון שלי". העימות בין גווארדיולה לשופטת הרביעית עלה לכותרות בגרמניה, המאמן: "מרוצה מהנקודה מול גלדבאך"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן צועק על פרנק ריברי. GettyImages
עצבני ומרוצה. פפ גווארדיולה/GettyImages

אחרי שתי הצגות בליגה (0:4 על האנובר ו-0:6 על ברמן) ומופע אדיר בליגת האלופות (1:7 ברומא), באיירן מינכן נעצרה אתמול (ראשון) עם 0:0 מול בורוסיה מנשגלדבאך. האלופה התארחה אצל השנייה בטבלה, שהציגה יכולת טובה אבל נתקלה ביום משובח של מנואל נוייר, והשתיים חילקו ביניהן את הנקודות.

פפ גווארדיולה היה מרוצה מהנקודה ששחקניו השיגו, בעוד שבתקשורת הגרמנית עסקו לא מעט בתקרית בינו לבין השופטת הרביעית, ביביאנה שטיינהאוס, אחרי שהמאמן הספרדי זעם על תוספת הזמן שסימנה לקראת הסיום, לחץ את ידה בהפגנתיות, וכשניסה להניח את ידו על כתפה קיבל כתף קרה.

"אני מאוד מאוד גאה בקבוצה שלי ובדרך בה שיחקנו", אמר גווארדיולה. "שיחקנו בשליטה רבה ולא איפשרו לגלדבאך אף התקפה מתפרצת במחצית הראשונה. במחצית השנייה כמובן שהיינו עייפים, רצינו לנצח אבל איבדנו את הכושר ואיפשרנו להם כמה מתפרצות. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהנקודה".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
ההחלטיות הכי חשובה. מנואל נוייר/GettyImages

נוייר, שהיה כאמור כוכב המשחק ושמר על מאזן של שתי ספיגות בלבד בשמונה מחזורים העונה, התייחס לתפקודו הקדמי, כמעט כבלם נוסף: "כבר שנים שזה הסגנון שלי, הוא פשוט קיבל תשומת לב בינלאומית בעקבות המונדיאל, אבל הוא לא השתנה משמעותית. אני יודע שההחלטות שלי לצאת מהשער יכולות להוביל לספיגות, לפנדלים או להרחקות, ומה שהכי חשוב במצבים האלו הם להיות החלטי ביציאה, ברגע שהחלטתי לצאת".

כשנשאל האם הוא חושב שיוכל לתפקד גם כשחקן שדה, אמר נוייר: "אני חושב שבאופן מציאותי אני אוכל לשחק בליגה הרביעית. לפעמים באימונים יוצא לי לשחק בעמדות שונות, וזה נותן לי אפשרות לשפר את הטכניקה שלי, את המסירה ואת הנעת הכדור שלי".

עוד באותו נושא

הצגה גדולה של מנואל נוייר ב-0:0 של באיירן מול מנשנגלדבאך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully