וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסולחה עם מסי: קרלוס טבס חוזר לנבחרת ארגנטינה

חלוצה של יובנטוס, שלא זומן מאז החטאת הפנדל ברבע גמר הקופה אמריקה ב-2011 בעקבות סכסוך מתמשך עם הקפטן, יבצע קאמבק במשחקי הידידות מול קרואטיה ופורטוגל שיתקיימו בחודש הבא באנגליה

קרלוס טבס שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חוזר לראשונה מאז החמצת הפנדל ההיא. קרלוס טבס/רויטרס

ב-17 ביולי 2011 הפסידה נבחרת ארגנטינה בפנדלים לאורוגוואי ברבע גמר הקופה אמריקה אותו אירחה. האיש שהחמיץ את הפנדל היחיד בדו קרב הדרמטי היה קרלוס טבס. מאז, הוא לא חזר ללבוש את מדי האלביסלסטה.

הערב (שני) אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים, קיבל חלוץ יובנטוס זימון מחודש לסגל של סגנית אלופת העולם והוא יקווה ליטול חלק במשחקי הידידות מול קרואטיה (12 בנובמבר, לונדון) ומול פורטוגל (18 בנובמבר, מנצ'סטר). עבור טבס זו תהיה גם חזרה מרגשת למגרשים בהם כיכב בעבר, שכן המשחק בלונדון ייערך באצטדיונה של ווסטהאם ואילו זה במנצ'סטר ייערך באולד טראפורד.

חרארדו מרטינו מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
עמד בהבטחה. טאטה מרטינו/רויטרס

סרחיו באטיסטה ואלחנדרו סאבלה, שני המאמנים הקודמים של נבחרת ארגנטינה, לא לקחו את טבס בחשבון. גם העונה הנפלאה שלו במדי יובנטוס, אותה הוביל לאליפות עם 19 שערי ליגה אשתקד, לא סייעה לטבס לשכנע את סאבלה להכלילו בסגל למונדיאל.

בארגנטינה דיברו על סכסוך מתמשך עם ליאונל מסי שהטיל וטו, ועל בעיות חברתיות נוספות, אבל טבס ומסי ערכו פגישת פיוס בחודש שעבר ושם נפתחה הדלת לקאמבק. גם מרטינו אמר שזה רק עניין של זמן עד שיקרא לחלוץ בן ה-30, והערב זה אכן קרה. טבס, שערך את הבכורה בנבחרת ארגנטינה ב-30 במרץ 2004 וכבש במדיה 13 שערים ב-64 משחקים, חוזר לסגל.

מתאו מוסאקיו, בלמה של ויאריאל שאמור היה גם הוא לקבל זימון, נותר מחוץ לסגל בגלל פציעה. בסגל נכלל גם מסי, למרות השמועות שיקבל מנוחה. כריסטיאן אנסלדי חזר וגם אבר באנגה ורוברטו פריירה בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully