וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הטמטום: כך אדריאן ראמוס ניסה לרמות במבחן התיאוריה

חלוץ בורוסיה דורטמונד היה צריך לעבור מבחן תיאוריה בגרמניה כדי לקבל רישיון נהיגה. כשלא היה יכול להגיע, הוא שלח אדם אחר במקומו. הבוחנים נזכרו ש"אדריאן ראמוס" שהגיע בכלל היה לבן

אדריאן ראמוס בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מה הוא חשב לעצמו? ראמוס/GettyImages

סיפור כזה לא שומעים בכל יום. לחלוץ בורוסיה דורטמונד, אדריאן ראמוס, יש רשיון נהיגה מקולומביה, אבל בגרמניה מתירים לנהוג עם רשיון מהסוג הזה רק בחצי השנה הראשונה, כשבזמן הזה הנהגים אמורים לעבור מבחן תיאוריה. ראמוס לא עשה זאת ובמשך חמש שנים בהן שיחק בהרטה ברלין, הוא פשוט נהג ולא נתפס. לפני כמה חודשים, כשעוד שיחק בקבוצה מבירת גרמניה, הוא החליט להסדיר את העניינים אחת ולתמיד.

ראמוס קבע לעצמו השתתפות במבחן תיאוריה, אבל בדיוק באותו זמן הוא היה אמור להשתתף במסיבת עיתונאים קבוצתית. מה עשה הקולומביאני? ביקש ממישהו אחר לגשת למבחן במקומו. הבוחנים לא בדקו תעודות זהות ולא הכירו את ראמוס כדי להבין שלא מדובר בו.

רק אחרי שהטפסים הגיעו למשרד התחבורה, מישהו שם נזכר שראמוס השתתף במסיבת עיתונאים בדיוק בזמן הבחינה. אחרי חקירה קצרה ותשאול של הבוחנים, ראמוס נמצא אשם בזיוף. איך החשד התברר כנכון מעבר לכל ספק? ראמוס הוא שחום עור, אבל הוא שלח אדם לבן להיבחן במקומו.

במעשה שלו ראמוס הסתכן במאסר בן שנה, אבל לבסוף הוא הגיע להסדר לפיו הוא ישלם קנס בגובה 30 אלף יורו ואם ירצה להוציא רשיון נהיגה בגרמניה, הוא יהיה חייב לגשת לבחינה. בעצמו כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully