וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "מסי מאושר בברצלונה. התקשורת מתמקדת בהקאות ולא בכדורגל"

אחרי שהכוכב רמז על עזיבה אפשרית, הנשיא נחלץ להגנתו: "הוא הטוב בעולם, אנחנו מאחוריו". מסצ'ראנו: "ליאו לא אמר שום דבר מוזר, אין בעיות עם ברצלונה". וגם: הקבוצות שיכולות לרכוש את מסי

חאבייר מסצ'ראנו שחקן נבחרת ארגנטינה עם ליאונל מסי. AP
בא לעזרת חבר. חאבייר מסצ'ראנו עם ליאונל מסי/AP

יומיים אחרי הראיון שהעניק ליאונל מסי לעיתון "אולה" ובו רמז כי יש סיכוי שיעזוב את ברצלונה ("אמרתי בעבר שאפרוש בברצלונה, אבל דברים משתנים. לא כל מה שייחלתי לו התגשם, המצב עם המועדון מסובך. נסיים את העונה ונראה מה הלאה"), נשלח חברו הטוב חאבייר מסצ'ראנו למסיבת עיתונאים ושחרר מסרי הרגעה.

"מסי לא אמר שום דבר מוזר, אלא את מה שכל הכדורגלנים חושבים", הסביר מסצ'ראנו. "הוא מרגיש טוב ורוצה להמשיך לזכות בתארים עם ברצלונה. אני מכיר את ליאו, אני חושב שהוא נמצא בתקופה נפלאה, לא רק בכדורגל אלא גם בחייו הפרטיים".

מסצ'ראנו המשיך: "אתם בטוחים שיש לליאו בעיות עם ברצלונה? איפה קראתם את זה? אני לא ראיתי שום דבר כזה. אני לא צריך לשכנע אתכם, זאת האמת. תמיד שמעתי מליאו רק דברי שבח והודיה לברצלונה. הוא אחד השחקנים הגדולים שאי פעם שיחקו את המשחק ותמיד היה מקצוען".

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
תמיד נגן על מסי. ג'וספ מריה ברתומאו/רויטרס

גם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו התראיין בערב לטלוויזיה הקטלאנית והבהיר: "אני יודע שמסי מאוד שמח אצלנו. דיברתי גם עם אבא שלו לפני יומיים. הוא השחקן הטוב בעולם ויש לו את תמיכתנו המלאה. התקשורת מתמקדת יותר בהקאות מאשר בכדורגל שלו. ההעלבות, העניינים הכספיים, הכול משפיע. אבל אנחנו תמיד נגן עליו ואני רוצה להבהיר שמסי לא ביקש הארכת חוזה נוספת".

למרות זאת, בקטלוניה נערכים לאפשרות שמסי ירצה לעזוב ובעיתון "ספורט" טענו כי רק ארבע קבוצות יכולות לשלם את סעיף השחרור של הארגנטינאי, שעומד על 250 מיליון יורו. שלוש המובילות הן כמובן פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, העשירות הגדולות של היבשת, כשהרביעית היא דווקא אינטר שנמצאת בבעלות האינדונדי אריק טוהיר. הנשיא הקודם מאסימו מוראטי התעניין ברכישת מסי בעבר, והכוכב הארגנטינאי סיפר על אהבתו למילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully