וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "לא כל הדברים הלכו לי כמו שרציתי"

קשר מנצ'סטר יונייטד הודה כי הוא מתקשה לספק את הסחורה עד כה: "זה חלק מההתאקלמות שלי לכדורגל האנגלי, זה קרה לי בכל מדינה אליה הגעתי. המטרה היא להגיע לליגת האלופות"

one

מנצ'סטר יונייטד שילמה בקיץ האחרון לא פחות מ-60 מיליון ליש"ט על אנחל די מריה והפכה אותו לאחד השחקנים היקרים בתולדות הכדורגל. השדים האדומים קיוו שהקשר שהגיע מריאל מדריד ישנה את הגורל שלהם לאחר עונה מאכזבת מאוד, אבל בינתיים, זה לא ממש הולך.

אחרי 26 מחזורים, יונייטד מדורגת רק במקום הרביעי, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות אומנם, אבל מרוחק מאוד מאיפה שהיא קיוותה להיות. די מריה פתח עד כה ב-17 משחקי ליגה וכבש בהם שלושה שערים בלבד וגם הוא יודע שהתפוקה שלו עד עכשיו פשוט לא מספיקה.

"היו לי כמה משחקים בהם הדברים לא הלכו טוב כמו שרציתי וכמו שאני יכול לגרום להם להיות, אני חושב שזה חלק מההתאקלמות שלי בכדורגל האנגלי", אמר אנחליטו בראיון לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד, "התחלתי לא רע, אבל אני חושב שזה גרם לציפיות לעלות וכולם חשבו שאני אמשיך ככה כל הזמן. אבל הכדורגל הוא כזה שלפעמים יש לך עליות ולפעמים, ירידות".

הקשר, שמארגנטינה הגיע לבנפיקה הפורטוגלית ומשם לריאל, המשיך: "לקח לי זמן להתאקלם בצורה מלאה בכל אחת מהמדינות בהן שיחקתי בעבר ואני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהישאר מפוקס במה שאני רוצה להשיג, שזה לשחק הכי טוב שאפשר".

על האווירה לאחר ההפסד לסוונסי במחזור שעבר אמר הארגנטינאי: "ניסינו לשמור על המצב רוח טוב, כי אנחנו יודעים שצריך להישאר בחלק העליון של הטבלה. למזלנו, גם הקבוצות שמאחורינו איבדו נקודות. הייתה לנו תקופה עם תוצאות טובות והשתפרנו לאורך הדרך, אבל לפעמים קורים גם הפסדים. גם צ'לסי הייתה בכושר טוב ופתאום עשתה תיקו, זה קורה לכל הקבוצות. חבל שהפסדנו משחק שהובלנו בו, אבל אני חושב שהעונה שלנו לא רעה בינתיים. המטרה המרכזים היא להחזיר את המועדון לליגת האלופות ועל זה אנחנו נלחמים".

יונייטד תארח מחר (שבת, 17:00) את סנדרלנד.

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
חייב לתרום יותר. די מריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully