וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש ותמרות עשן: קבלת פנים חמה לרובין ואן פרסי באיסטנבול

אלפי אוהדים של פנרבחצ'ה התייצבו בשדה התעופה וקיבלו את הרכש ההולנדי עם אבוקות וקריאות קצובות של שמו. ואן פרסי: "ראיתי הרבה דברים בחיי, אבל מעולם לא ראיתי דבר כזה"

רויטרס

אוהדי הכדורגל בטורקיה, במיוחד אלו של הקבוצות הגדולות מאיסטנבול, נודעו בקבלות הפנים החמות שלהם לשחקני רכש גדולים. הערב (ראשון) רובין ואן פרסי שהגיע לפנרבחצ'ה ממנצ'סטר יונייטד תמורת כ-6.5 מיליון ליש"ט, פגש בתופעה פנים אל פנים.

ואן פרסי פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו עטוי צעיף של פנר ליד המטוס שעמד לקחת אותו לטורקיה, וכשהוא נחת זמן לא רב לאחר מכן בנמל התעופה סביחה גוקצ'ן, כבר המתינו לו אלפים. ההמונים המשולהבים קראו בשמו בצורה קצובה, הדליקו אבוקות וניסו להגיע אליו. אחדים נפצעו בצורה קלה במהלך חגיגות ההגעה.

החלוץ ההולנדי שנראה מעט המום, אמר: "ראיתי הרבה דברים, אבל מה שאני רואה פה הוא מדהים. מעולם לא ראיתי דבר כזה. אני מקווה שאוכל לשמח אתכם. זה כבוד גדול שבאתם לפה לכבודי".

ואן פרסי יחתום בפנרבחצ'ה אחרי שהוא יעבור בדיקות רפואיות. הוא ירוויח בקבוצת הפאר הטורקית סכום שמוערכך ביותר מ-240 אלף ליש"ט לשבוע. ההולנדי שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בתחילת אוגוסט, יצטרף לפנר אחרי שלוש שנים במנצ'סטר יונייטד, להן קדמו שמונה שנים בארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי פנרבחצ'ה מקבלים את פניו של רובין ואן פרסי. AP
איזו קבלת פנים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully