וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס: "יש לי את אותן יכולות כמו למסי ורונאלדו"

הצ'יליאני המצוין שערך את הופעתו ה-100 במדים הלאומיים במהלך השבוע האחרון, התייחס למעמדו בכדורגל העולמי: "הגעתי לרמה בה אני יכול להתחרות מול הטובים ביותר, לא מרגיש נחות מאף שחקן"

AP

בווידאו: תקציר גמר הקופה סנטנריו בין צ'ילה וארגנטינה

אלכסיס סאנצ'ס רשם נקודת ציון מרשימה מאוד במהלך השבוע האחרון. השחקן הגיע להופעתו ה-100 במדי נבחרת צ'ילה, כאשר במקביל הוא קרוב לאותו מספר הופעות גם במדי קבוצתו, ארסנל. סאנצ'ס שעזב את ברצלונה בקיץ 2014, ביסס את מעמדו כאחד משחקני ההתקפה הטובים בעולם כשהוא מפגין יכולת מצוינת במדי התותחנים במהלך שתי העונות האחרונות.

הצ'יליאני התייחס לשיפור ביכולת שלו ולמעמדו כשחקן ברמה העולמית היום, כשהוא משווה את עצמו לטובים ביותר: "אני חושב שיש לי את אותן יכולות כמו לכריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. הגעתי לרמה בה אני יכול להתחרות עם שחקנים מצוינים שנמצאים ברמה הגבוהה ביותר. אני לא מרגיש נחות מאף אחד".

למרות שלא זכה במדי הקבוצה הלונדונית באליפות או בגביע האלופות, סאנצ'ס יכול להיות מאוד מרוצה מהשנתיים האחרונות שלו בכדורגל העולמי. הוא כבש 43 שערים ובישל 25 ב-96 משחקים באנגליה, כשבעונה הראשונה הוא זכה עם הקבוצה בגביע האנגלי. גם במדים הלאומיים הוא נחל הצלחות, לאחר שזכה עם נבחרת צ'ילה בקופה אמריקה 2015, ובקופה סנטנריו שנה לאחר מכן. נוסף על כך, הוא טיפס למקום השני ברשימת כובשי כל הזמנים של הנבחרת עם 34 שערים, כשהוא צפוי לעבור בקרוב את מרסלו סאלאס שבמקום הראשון עם 37.

עוד בנושא:

שבת באנגליה: הדרבי של מנצ'סטר ישבור שיאי צפייה ושווי שחקנים?
סוכנו של גווארדיולה חושף: "פפ דחה את מנצ'סטר יונייטד כשחקן וכמאמן"

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס חוגג. רויטרס
אחד משלושת הגדולים? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully