וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר נותר מושלם, ג'ק סוק בחצי הגמר

השוויצרי (2) ממשיך לשלוט ביד רמה בטורניר בלונדון והשלים את עלייתו לחצי הגמר עם 7:6, 4:6, 1:6 על מארין צ'יליץ' (5), שהודח ללא ניצחון. האמריקאי (8) יפגוש את דימיטרוב אחרי שהכניע את זברב

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
המכונה לא עוצרת. פדרר/רויטרס

בית "בוריס בקר" בטורניר גמר הסבב של ה-ATP מגיע לסיומו הערב (חמישי) עם צמד משחקים.

בראשון מביניהם, המדורג הבכיר של הבית (ושל הטורניר כולו אחרי פרישתו של רפאל נדאל), רוג'ר פדרר (2), גבר בשלוש מערכות על הקרואטי מארין צ'יליץ' (5), 7:6 (5), 4:6, 1:6. פדרר חבט ל-17 אייסים, מול 12 של יריבו ושבר את צ'יליץ' שלוש פעמים, כשהוא מאפשר לקרואטי רק ניסיון שבירה אחד, שגם הוא לא היה מוצלח.

כמו שקרה לשוויצרי במשחקו הקודם מול סשה זברב, הוא שמט מערכה, אך הצליח לשמור על מאזן מושלם בטורניר ועלה בקלילות לחצי הגמר. צ'יליץ' לעומת זאת, הפסיד את כל שלושת משחקיו בטורניר, כולם בשלוש מערכות והוא מסיים הופעה די מאכזבת.

במשחק השני של הערב גבר ג'ק סוק 4:6, 6:1, 4:6 על סשה זברב. האמריקאי המדורג 8 הציל את כל שש נקודות השבירה של יריבו במערכה הראשונה, שבר פעם אחת ועלה ליתרון, אך הגרמני (3) הצליח לאזן עם מערכה חד צדדית. סוק שבר במערכה השלישית, נשבר במשחקון השביעי וזברב כבר השיג את השוויון, אך במשחקון העשירי האמריקאי הצליח לשבור שוב ולהכריע, בדרך לחצי הגמר, שם יפגוש את גריגור דימיטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully