וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר כלוא בכלוב מזהב. אי אפשר להוציא אותו מפריס סן ז'רמן"

סוכנו לשעבר של מרקו וראטי התראיין ל"טוטוספורט" ושלח רמזים לריאל מדריד שמתעניינת בברזילאי. "כשניסיתי להוציא את וראטי לברצלונה, נלחמתי לא רק במועדון, אלא במדינה שלמה"

סוכנו לשעבר של מרקו וראטי, דונאטו די קמפאלי, התראיין אתמול (חמישי) ל"טוטוספורט" וטען: "אף אחד לא יוציא את ניימאר מפריס סן ז'רמן". די קמפאלי היה קרוב מאוד למועדון הפאר מבירת צרפת, עד שהוא הסתכסך עם וראטי על רקע הניסיון להעביר אותו לברצלונה.

"אף אחד לא יוציא את ניימאר מפריס סן ז'רמן", אמר הסוכן שהתייחס לסכומי העתיק שמוציא המועדון, "לקבוצה הזו יש פוטנציאל גדול יותר משל כל קבוצה אחרת והשחקנים כלואים בכלובי זהב שהם לא רוצים לוותר עליהם".

די קמפאלי כאמור ניסה להעביר את מרקו וראטי לברצלונה אחרי שהקשר האיטלקי שידר במשך תקופה ארוכה אותות מצוקה בפריס. אלא שאחרי כמה חודשים וראטי לפתע שינה כיוון, התנצל על רצונו לעזוב וביקר בפומבי את סוכנו.

"עם וראטי עברתי את החוויה הכי מכוערת בחיי", אמר די קמפאלי, "אפס הכרת תודה - מבחינתי הוא לא קיים. נלחמתי לא רק במועדון (פ.ס.ז'), אלא במדינה שלמה כדי לדאוג לו".

בינתיים בפריס מנסים להנמיך את הלהבות אחרי השריקות לניימאר במשחק נגד דיז'ון. לשם כך, ב"לה פריסיאן" אפילו ציטטו אוהדים שאמר: "זו הייתה תגובה ספונטנית שלא נועדה לפגוע בניימאר, אלא להגן על אדינסון קבאני, התנהגנו בילדותיות כששרקנו לו".

עוד בנושא:

רבע גמר גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה את לגאנס 0:1 בחוץ
רביעייה ושני בישולים לניימאר ב-0:8 של פ.ס.ז'
אונאי אמרי: "כל אוהדי הכדורגל בעולם ירצו לראות את פ.ס.ז' מול ריאל מדריד"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. AP
לא עוזב את העיר. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully