וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילור נבאס בראיון: "עמוק בפנים אני עדיין אותו ילד קטן מעיירה בקוסטה ריקה"

אבנר שביט, קאן

14.5.2018 / 14:30

"האמונה הדתית שלי היא מה שמגשר בינינו, לא מה שמפריד בינינו". שוער ריאל מדריד הציג סרט עלילתי אודותיו בפסטיבל קאן, התייחס למעריצים היהודים ודיבר גם על זידאן, סלאח ולואיס מארין. ראיון בלעדי לשליח וואלה! לקאן

רויטרס

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של ריאל מדריד

שבוע וחצי לפני גמר ליגת האלופות, קפץ שוער ריאל מדריד קיילור נבאס לפסטיבל קאן. הוא עשה זאת כדי להציג בשוק הסרטים ברייבירה סרט עלילתי טרי על אודותיו, בשם "Hombre de fe" (איש של אמונה), המתאר כיצד צמח מעיירה קטנה בקוסטה-ריקה לפסגת הכדורגל העולמי.

השוער, כידוע, נוצרי אדוק, וכזה הוא גם הסרט, המתאר כיצד אמונתו הקתולית אפשרה לו להגיע לאן שהגיע.

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד, פסטיבל קאן. אבנר שביט, מערכת וואלה!
קיילור נבאס מציג את סרטו/מערכת וואלה!, אבנר שביט

"אני יודע שיש לי גם הרבה מעריצים מוסלמים, יהודים ובני דתות אחרות", אמר בריאיון בלעדי לוואלה! שהתקיים לרגל השקת הסרט. "אך אני חושב שהאמונה הדתית האדוקה שלי היא מה שמגשר בינינו, לא מה שמפריד בינינו. בסופו של דבר, האמונה היא הדבר שמאחד בין אנשים".

נבאס מגיח בסרט בתפקיד עצמו, אך רוב הזמן מגלם אותו השחקן מאט מרקז. גם זידאן, ראמוס ואחרים מגיחים בתפקידים קטנים. "הם מאוד פרגנו לי לאורך כל העשייה", אמר השוער. "הסרט הזה בא להמחיש לצעירים כי עבודה קשה ואמונה משתלמת, ואני חושב שזה מסר שמאוד חשוב לספר אותו עכשיו".

הדרמה הביוגרפית הוקרנה כבר בקוסטה-ריקה ובקרוב גם בספרד ובמקסיקו. לא ברור עדיין מתי, אם בכלל, תגיע לישראל או לשכנתה מצרים. בתשובה לשאלתי על מסלול החיים הדומה שלו ושל מוחמד סלאח ולתהייתי אם יהיה זה רעיון טוב להפיק סרט דומה גם על חייו של הכוכב המצרי, צחק נבאס וענה - "זה רעיון יפה. אם סלאח יעשה כזה סרט, אני לבטח אצפה בו".

לאחר שחייך למשמע אזכור שמו של לואיס מארין, עוזר מאמן נבחרת קוסטה-ריקה בהווה, שבעבר כיכב בליגת העל בישראל, ושלח אהבה לאוהדי ריאל בישראל, שב נבאס לדבר על חייו וחתם את השיחה הקצרה באמירה מצטנעת. "מי שמכיר אותי יודע שהרבה דברים השתנו אצלי, אבל עמוק בפנים אני עדיין מרגיש כמו אותו ילד מעיירה קטנה בקוסטה-ריקה, וזה מה שעוזר לי לשמור על שלווה פנימית ועוצמה", אמר. "אני מנהל חיים נורמליים ומשתדל לקחת את הילדים לבית הספר בבוקר ואז לאכול איתם ארוחת ערב. אנחנו גם רואים הרבה סרטים יחד: סרטי גיבורי-על, כי זה מה שהילדים שלי אוהבים; סרטים עם מסר נוצרי; וקומדיות, כי אנחנו אוהבים לצחוק".

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד, פסטיבל קאן. אבנר שביט, מערכת וואלה!
שומר על שלווה פנימית ועוצמה. קיילור נבאס/מערכת וואלה!, אבנר שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully