וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת צרפת: פקיר ותובאן בפנים, מרסיאל ולקאזט בחוץ

דשאן זימן 23 שחקנים והשאיר בחוץ פרט לבנזמה גם את לוקא דין, פאייה, ראביו וגמיירו. אנזונזי זומן במפתיע, לאפורט המאוכזב עשוי לעבור לייצג את ספרד. המאמן: "לא אוכל לשמח כל אחד"

שחקן נבחרת צרפת, אנתוני מרסיאל. GettyImages
אחד המאוכזבים הגדולים. אנתוני מרסיאל/GettyImages

נבחרת צרפת פרסמה הערב (חמישי) את הסגל המסקרן שלה לקראת הגביע העולמי ברוסיה, כאשר דידייה דשאן הציג את הזימונים שלו מאולפן הטלוויזיה של TF1 בשידור חי. מאמנה של פיינליסטית יורו 2016 בחן לא פחות מ-50 שחקנים והתלבט במשך חודשים יחד עם אנשי הצוות שלו, לפני שהעמיד סגל של 23, בתקווה לזכות בגביע אותו הניף כקפטן הטריקולור לפני 20 שנה.

אם לקארים בנזמה לא היו ציפיות לאור העובדה שלא זומן כלל בתקופת דשאן, שחקנים כמו אדריאן ראביו, אנתוני מרסיאל, לוקא דין, קינגסלי קומאן, דימיטרי פאייה ואלכסנדר לקאזט יכולים לחוש מאוכזבים. בנז'מן מנדי זומן לאחר שהתאושש מפציעה קשה וההפתעה הגיעה מכיוון סטיבן אנזונזי, שערך את הבכורה שלו במדי הטריקולור רק לפני כחצי שנה. בסך הכול, בסגל נותרו רק תשעה שחקנים שהיו ביורו 2016.

דשאן אמר לפני שהציג את הסגל: "זה תמיד קשה, יש לנו כמות עצומה של שחקנים איכותיים. לא אוכל לגרום לכל שחקן להיות שמח". על פאייה אמר: "הוא היה מועמד רציני ל-23, אבל פציעה כזו מצריכה לפחות שלושה שבועות של החלמה. יש סיכון לפציעה חוזרת אם נזרז את תהליך השיקום, ואני חייב להגיש את הרשימה הסופית ב-4 ביוני".

עדיל ראמי, שזומן רק בעקבות פציעתו הקשה של לורן קוסיילני והועדף על פני אמריק לאפורט כי הוא ימני ברגל, אמר לאחר פרסום הסגל: "אחרי הפציעה של לורן התחלתי לחשוב שיש לי סיכוי טוב יותר, אבל כשאתה רואה את השם שלך בטלוויזיה - זה הלם. עצוב לי עבור לורן שנפצע, הוא אדם שאני מאוד אוהב. לא גנבתי את המקום שלי מאף אחד. הצלחתי כי המשכתי להאמין. כשאני רואה את ההורים שלי בדמעות, זה משהו מיוחד".

לעומתו, לאפורט אפילו לא נכלל ברשימת הגיבוי ושוקל לעבור לייצג את ספרד. בלם מנצ'סטר סיטי בחר בצרפת אחרי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות וזומן לסגל של דשאן לפני כשנה וחצי, אך לא שותף ולכן רשאי לשנות את החלטתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צרפת - רומניה, עדיל ראמי, פלורין אנדונה. GettyImages
רגע אמוציונלי לראות את ההורים בוכים מהתרגשות. עדיל ראמי/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: הוגו לוריס, סטיב מנדנדה, אלפונס אראולה.

הגנה: ג'יבריל סידיבה, בנז'מן פבאר, רפאל וראן, סמואל אומטיטי, פרסנל קימפמבה, עדיל ראמי, בנז'מן מנדי, לוקאס הרננדז.

קישור: אנגולו קאנטה, פול פוגבה, בלס מטוידי, סטיבן אנזונזי, קורנטן טוליסו, תומא למאר, נביל פקיר, פלוריאן תובאן.

התקפה: אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה, אוליבייה ז'ירו.

רשימת הגיבוי: בנואה קוסטיל, וויסאם בן ידר, מתיו דבושי, לוקא דין, אלכסנדר לקאזט, קינגסלי קומאן, אנתוני מרסיאל, אדריאן ראביו, ממאדו סאקו, מוסא סיסוקו וקורט זומה.

צרפת תחל את משחקיה בבית ג' של המונדיאל ב-16 ביוני, אז תפגוש בקאזאן את אוסטרליה. בחלוף חמישה ימים היא תשחק מול פרו ביקטרינבורג ואת שלב הבתים תסיים מול דנמרק באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully