וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיסון פלורס: "פרו נבחרת קשוחה, צריך לשחק חכם כדי לנצח אותנו"

שחקנה בן ה-24 של אלבורג הדנית דיבר על המפגש עם דנמרק בבית ג': "הם רצו לקבל אותנו או את פנמה. אם ננצח אותם יהיה לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית הגמר. רוצים לשמח את העם"

רויטרס

יחד עם נבחרות דוגמת פנמה, איסלנד, ערב הסעודית ואיראן, נבחרת פרו נחשבת לאחת מהנבחרות הקטנות שהעפילו למונדיאל 2018. האינקים העפילו לטורניר בפעם החמישית בתולדותיהם אחרי שסיימו במקום החמישי בבית המוקדמות הדרום-אמריקאי וגברו בשלב הפלייאוף על ניו זילנד. מלבד שחקנה של לוקומוטיב מוסקבה בהווה ושאלקה בעבר, ג'פרסון פרפאן, קשה למצוא בסגל של הלבנים-אדומים שמות מוכרים, אך יכול להיות שאדיסון פלורס, שחקנה של אלבורג הדנית, יהיה אחד מהשחקנים שיצליחו לפרוץ הקיץ ברוסיה.

פלורס בן ה-24 יפגוש דמויות מוכרות כשיעלה למשחק הפתיחה של בית ג' נגד נבחרת דנמרק ובהמשך ישחק עם נבחרתו גם נגד צרפת ואוסטרליה. על ההגרלה אמר פלורס לאתר פיפ"א: "זה מצחיק, כי צפיתי בהגרלה בדנמרק עם חברים דנים. הם רצו לקבל אותנו או את פנמה, אבל הזהרתי אותם שזה לא יהיה קל כמו שהם חושבים. אנחנו קבוצה חזקה מאוד".

עוד בנושא:

הכנה למונדיאל: פורטוגל וטוניסיה נפרדו ב-2:2
לא כוחות: צרפת פתחה את ההכנות למונדיאל עם 0:2 קליל על אירלנד
חוליגנים רוסיים איימו "לגרש ולדקור" אוהדים גאים בגביע העולם

שחקן נבחרת פרו אדיסון פלורס. AP
השתפר בדנמרק. אדיסון פלורס/AP

"אוזניים", כפי שהוא מכונה על ידי חבריו לנבחרת וגם לקבוצה, ניתח את סיכויי ההצלחה בבית ג': "לדנמרק יש שחקנים נהדרים בקבוצות גדולות באירופה. אם נצליח לנצח אותם במשחק הפתיחה, יהיה לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית הגמר. זה יהיה המשחק הקריטי להמשך. נגד צרפת צפוי משחק קשה מאוד, הם הפייבוריטים בבית. גם אוסטרליה נבחרת טובה שיודעת לעבוד קשה על המגרש".

הקשר ההתקפי נרגש מהאפשרות לשחק במונדיאל עם נבחרתו: "אני רוצה לתת את כל כולי עבור פרו. עשינו הישג אדיר, ועכשיו אנחנו רוצים לשמח את העם. בדנמרק אמרו לי שאם ננצח אותם אני יכול לשכוח מלחזור, אבל אני לוקח את זה כמחמאה. אולי הם התכוונו לזה שאם אהיה טוב מדי לא אוכל להמשיך לשחק בליגה הדנית? אבל אני נהנה מאוד בדנמרק. הגעתי לשם בשנת 2016 והמשחק שלי השתפר מאוד. פרו היא נבחרת קשוחה מאוד, קבוצות יצטרכו להזיע מאוד ולשחק חכם כדי לנצח אותנו".

פרו לא הפסידה ב-12 משחקיה האחרונים מאז נכנעה לברזיל 2:0 בנובמבר 2016. הדרום אמריקאיים הרשימו מאוד במשחקי הידידות האחרונים שלהם כשגברו 0:2 על קרואטיה ו-1:3 על איסלנד, והם צפויים לפגוש הלילה (בין שלישי לרביעי) את נבחרת סקוטלנד ובהמשך משחקי ההכנה את ערב הסעודית ושבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully