וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נראה רע, אפילו רע מאוד: רוסיה הפסידה 1:0 לאוסטריה במשחק הכנה

מארחת המונדיאל נראתה מזעזע: היא רשמה הפסד שלישי ברציפות, משחק שישי ברציפות ללא ניצחון ולא הצליחה לבעוט למסגרת באינסברוק. אלסנדרו שופ כבש את השער היחיד במשחק (28)

רויטרס

ב-14 ביוני רוסיה תפתח את משחקי מונדיאל 2018 במוסקבה נגד ערב הסעודית, אך אם לשפוט לפי משחקיה האחרונים, היא עוד עלולה להפוך בקצב הזה למארחת השנייה בתולדות המונדיאלים שלא עוברת את השלב הראשוני. היום (רביעי) היא הפסידה 1:0 לאוסטריה במשחק ההכנה הראשון שלה שנערך באינסברוק. מדובר בהפסד שלישי ברציפות של הרוסים במשחקי הכנה, שמשלימים גם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, שאת טעמו הם טעמו בפעם האחרונה באוקטובר 2017.

הרוסים פשוט נראו רע מאוד ובקושי הצליחו לאיים על השער (3 בעיטות לשער, אף לא אחת מהן למסגרת). האוסטרים, מצידם, לא יהיו במונדיאל הקרוב אבל נראו נהדר. אלסנדרו שופ משאלקה הגרמנית כבש את השער היחיד במשחק (28) כשקיבל כדור רוחב ממרקו ארנאוטוביץ', אחרי ששחקנה של ווסטהאם השלים מהלך אישי מרשים.

ומה יהיה עם הרוסים? אולי למזלו של המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב, קבוצתו הוגרלה לבית די נוח עם מצרים, אורוגוואי וערב הסעודית, אותה היא תפגוש במשחק הפתיחה של הטורניר ב-14 ביוני במוסקבה. למרות זאת, הנבחרת המארחת מוכרחה להשתפר כי אם תשחק כפי ששיחקה הערב, היכולת שלה עלולה שלא להספיק אפילו מול ערב הסעודית, המסומנת כאחת מהנבחרות החלשות בטורניר.

עוד בנושא:

ההתאחדות המצרית הודיעה: סלאח יחלים מפציעתו בעוד כשלושה שבועות
מרגש: קרל איקמה יהיה השחקן ה-24 בסגל ניגריה למונדיאל
יפן ממשיכה לגמגם. הפסידה 2:0 לגאנה במשחק הכנה למונדיאל

מאמן נבחרת רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב. רויטרס
יש לו הרבה עבודה. סטניסלב צ'רצ'סוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully