וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שחקני ארגנטינה דרשו מחורחה סמפאולי לא לאמן נגד ניגריה

סוער במחנה הארגנטינאי: על פי דיווחים, השחקנים התאגדו נגד המאמן ודורשים את פיטוריו עוד לפני המשחק האחרון בשלב הבתים. בארגטינה טוענים: מסי, אגוארו, היגואין ועוד כבר החליטו לפרוש

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בזמן שירת ההמנון. אתר רשמי
ליאונל מסי/אתר רשמי

אירוע מוזר מאוד לפני המשחק בין ארגנטינה לקרואטיה בבית ג', בו ניצחה הנבחרת האירופית 0:3 משערים של אנטה רביץ' (53), לוקה מודריץ' (80) ואיבן ראקיטיץ' (91). ליאונל מסי עמד בזמן שירת ההמנון של מדינתו כשידיו על הפנים והוא מכסה את הפרצוף ונראה מיואש וממש על סף בכי. מסי בעבר ספג הרבה ביקורת בארגנטינה על כך שהוא לא שר את ההמנון, אבל הפעם נראה היה שמדובר באירוע חריג גם מבחינתו.

כזכור, מסי התמודד עם לחץ גדול מאוד בימים האחרונים מאז המשחק החלש שלו והחמצת הפנדל ב-1:1 מול איסלנד במשחק הפתיחה. אפילו אמו של כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה דיברה ואמרה שקשה לו ושהיא בוכה וסובלת בגלל שקשה לבנה. הערב היה נראה שהלחץ הגיע גם לבנה ששידר שפת גוף אומללה במיוחד ונראה כאילו הוא לא הגיע למשחק מוכן מבחינה מנטאלית. הכותרת הראשית באתר קלארין הארגנטינאי זעקה: "קטסטרופה נגד קרואטיה: ארגנטינה מאכזבת והיא עם רגל אחת מחוץ לגביע העולם".

מגן ווסטהאם בהווה ונבחרת ארגנטינה לשעבר פאבלו סבאלטה דיבר ואמר אחרי המשחק: "מעולם לא ראיתי הופעה כזו מארגנטינה, מעולם לא. הייתה חסרה רוח התלהבות וזה נראה מוזר מאוד. במחצית השנייה לא היינו מספיק טובים. אני חושב שאחרי הטעות של ווילי קבאז'רו היה קשה לשחקנים לחזור ולנצח מבחינה מנטאלית. כל השחקנים של ארגנטינה משחקים בקבוצות גדולות והיו צריכים לעשות הרבה יותר". המגן הימני דיבר על חברו לשעבר במנצ'סטר סיטי ובנבחרת ניקולאס אוטאמנדי אומר: "מעולם לא ראיתי אותו כל כך לא נינוח במשחק, הוא עשה המון טעויות, במנצ'סטר סיטי אתה אף פעם לא רואה אותו עושה את הדברים האלה. אני לא מבין למה מרכוס רוחו נותר בחוץ היום". על מסי אמר סבאלטה: "אני ממש מרחם עליו ומזדהה איתו. זו הייתה ההזדמנות האחרונה שלו לזכות במשהו עם ארגנטינה וממש לא אופתע אם הוא יפרוש מהנבחרת אחרי הטורניר. הוא יהיה כל כך מאוכזב ויש עוד ארבע שנים עד הטורניר הבא בקטאר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. אתר רשמי
מסי בנבדל בתמונה הקבוצתית/אתר רשמי

מאמן ארגנטינה חורחה סמפאולי, שספג קללות ובקבוק נזרק לעבר ראשו, היה הכתובת העיקרית לביקורת אחרי המשחק, הן מצד התקשורת והן מצד השחקנים. ב"קלארין" כתבו ש"סמפאולי שידר היסטריה", וסרחיו אגוארו עקץ אותו בסיום כשנשאל על דבריו במסיבת העיתונאים ("השחקנים לא דבקו בתוכנית המשחק") והשיב: "שיגיד מה שהוא רוצה, תנו לו לדבר". על פי דיווחים בארגנטינה, השחקנים הגדילו לעשות ודרשו ממנו שלא לאמן את הנבחרת במשחק האחרון מול ניגריה, על אף שעדיין ייתכן שזה יהיה משחק על העפלה לשמינית הגמר. על פי הדיווח, השחקנים "איבדו אמון" במאמן ו"לא מסוגלים לראות אותו בחדר ההלבשה".

על פי דיווחים נוספים בארגנטינה הבקשה של השחקנים לא תכובד וסמפאולי יעמוד על הקווים ביום שני. אבל כך או כך, צפויה מתיחת פנים של ממש בסגל. ב"קלארין" דיווחו שמסי, אגוארו, היגואין, די מריה, רוחו, באנגה, ביגליה ומסצ'ראנו כבר קיבלו החלטה לפרוש מהנבחרת בסוף הטורניר.

סמפאולי אמר אחרי המשחק: "היינו שבורים מבחינה מנטאלית. המציאות בסגל הארגנטינאי מעלימה את הגאונות של ליאונל מסי. הקבוצה לא מתחברת כפי שהיא אמורה להתחבר". כשנשאל לגבי ההחלטה להעניק לווילי קבאז'רו את אפודת השוער הראשון אמר המאמן: "אני זה שצריך לקבל את ההחלטה הסופית. המפתח להפסד שלנו הוא האחריות שלי כי אני המאמן. אם הייתי מכין את הדברים אחרת, אולי הכול היה נראה טוב יותר. אני לא חושב שזה נכון להאשים את קבאז'רו".

סמפאולי הוסיף ואמר: "תמיד חיפשתי את העמדה הנכונה על המגרש עבור השחקנים שלי. לשחקנים יש אחריות מיוחדת, אבל לא הצלחנו למצוא את מערכת היחסים שארגנטינה או ליאונל מסי ירוויחו ממנה. קרואטיה נבחרת מעולה, אבל אחרי שספגנו את השער הראשון איבדו את הכיוון. לא היינו מסוגלים לשנות את האירועים במגרש. כל מה שקשור למשחק חייב להיות קשור גם לאלה שמניעים אותו ולא היו שם. קשה ללכת קדימה בלי מוטיבציה. ברור שחלק מהשחקנים לא התאימו את עצמם למערך. אני פגוע מאוד מההפסד, אבל כנראה שלא הבנתי את המשחק כמו שהייתי צריך להבין אותו. לפני הכול אני מתחנן לסליחתם של האוהדים".

* זו הפעם הראשונה מאז 1974 (הפסד 3:2 לפולין ו-1:1 מול איטליה) שארגנטינה פותחת מונדיאל עם שני משחקים ללא ניצחון. בכל 10 המונדיאלים מאז, היא ניצחה לפחות אחד מהשניים.

* קרואטיה ניצחה לראשונה יריבה דרום אמריקאית במונדיאל (אחרי ארבעה הפסדים) וגם כבשה לראשונה, שכן השער היחיד עד הערב (בהפסד 3:1 לברזיל במונדיאל הקודם) היה עצמי של מרסלו.

* ארגנטינה רשמה משחק רביעי ברציפות בגביע העולם בלי ניצחון ב-90 דקות (חצי גמר 2014 מול הולנד, הגמר מול גרמניה, 0:0 מול איסלנד ועכשיו זה).

* לוקה מודריץ' הוא הקרואטי השלישי שכובש בשני משחקי מונדיאל ברציפות. קדמו לו דאבור שוקר ואיבן פרישיץ'.

* זו הפעם השנייה שקרואטיה מגיעה לשלב הנוקאאוט בגביע העולם. הפעם הקודמת הייתה ב-1998, אז היא המשיכה עד לחצי.

* זה ההפסד הרביעי הכי קשה בהיסטוריה של ארגנטינה בגביע העולם. הגדול ביותר היה 6:1 מול צ'כוסלובקיה ב-15 ביוני 1958, אחר כך היו פעמיים 4:0 (נגד גרמניה ב-3 ביולי 2010 ומול הולנד ב-26 ביוני 1974).

ז'וזה מוריניו לא ממש מחזיק מקבאז'רו

הברזילאים חגגו כמובן את המפלה של יריבתם המרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully