וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "מסי טוב רק כשיש לידו שחקנים גדולים". בברצלונה מגוננים

הודלף קטע אודיו בו מאמן אתלטיקו אומר: "השחקנים סביב מסי בברצלונה הופכים אותו לגדול". התקשורת בקטלוניה מזדעקת: "הוא משחק עם קריקטורות", ארגנטינה בוכה: מסי, ריסקת לנו את הלב"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
המונדיאל שישאיר כתם על כל הקריירה? מסי/רויטרס

הביקורת על ליאונל מסי אחרי התבוסה 3:0 אמש (חמישי) לקרואטיה הולכות ומחריפות. בעקבות ההפסד סיכוייה של ארגנטינה להעפיל לשמינית גמר המונדיאל צנחו משמעותית, ובכל מקרה היא לא תלויה בעצמה. מסי הציג אמש יכולת חלשה ונראה מנותק תרתי משמע: על המגרש הוא לא נגע מספיק בכדור, ובמחצית הראשונה החלשה אף שחקן של ארגנטינה לא מסר לו יותר מפעמיים. מחוץ למגרש, ובהתנהלות הכללית במהלכו, נראה מסי מדוכדך כשהוא לא שר את ההמנון ובקושי מצטרף לחבריו לתמונה הקבוצתית שלפני המשחק.

מירב הטענות בארגנטינה הופנו כלפי המאמן חורחה סמפאולי וכלפי שאר השחקנים, אבל מסי לא נשאר נקי. שיחה פרטית בין דייגו סימאונה לעוזרו באתלטיקו מדריד הודלפה, ובה הוא נשמע אומר: "מסי שחקן טוב מאוד, אבל הוא הופך להיות שחקן מצוין רק כשיש לידו שחקנים טובים. השחקנים שנמצאים סביבו הופכים אותו לכזה גדול. אם היית צריך לבחור לקבוצה נורמלית אחד מבין מסי או רונאלדו, במי היית בוחר?"

עוד בנושא

קרואטיה השפילה 0:3 את ארגנטינה ועלתה לשמינית הגמר
ההתנהלות התמוהה והמשחק האומלל: הערב של ליאו מסי
שחקני ארגנטינה דורשים מסמפאולי להתפטר לפני ניגריה
מודריץ': "חתכנו את מסי, לא נתנו לו לקבל את הכדור בכלל"

קטע האודיו המודלף של סימאונה

כל זה מגיע אחרי שגם סמפאולי התייחס להשוואה ואמר בין היתר ש"רונאלדו שחקן מצוין, אבל אין כאן השוואה כי בפורטוגל יש שחקנים שעוזרים לו, ובארגנטינה למסי אין כאלה, לצערי הרב".

גם פאבלו סבאלטה, לשעבר בנבחרת, אמר ש"אני מרחם על מסי, כי השחקנים לצידו צריכים לעשות הרבה יותר".

לתקשורת הארגנטינאית אמר סימאונה ש"אני מסתכל על הנבחרת, ורואה קבוצה שבורה לחלוטין. ברור שבחדר ההלבשה הם רוצים לאכול אחד את השני. מישהו חייב להילחם".

בתקשורת הארגנטינאית פנו למסי ישירות וב"קלארין" נכתב בכותרת הראשית: "מסי, ריסקת לנו את הלב".

גם בתקשורת הספרדית הבליטו כמובן את משחק הנפל של מסי וארגנטינה, לרעה ולטובה. התקשורת במדריד כתבה על "הפיאסקו של מסי" והוסיפה ש"אין מסי, אין ארגנטינה", בעוד התקשורת בברצלונה, באופן לא מאוד מפתיע, התייצבה לימינו. "ארגנטינה לא ראויה לליאו מסי", קראה הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני. "ליאו לא יכול היה לעשות שום דבר כדי למנוע מהחברים שלו להיראות כמו קריקטורה". ב"אל מונדו" תלו את האשמה בסמפאולי, שתמונתו נמרחה על שער העיתון לצד הכיתוב: "בדרך לתהום".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"ספורט": "ארגנטינה לא ראויה למסי"

"אל מונדו": "בדרך לתהום"

"אס": "לא מסי, לא ארגנטינה"

"מארקה": "הפיאסקו של המונדיאל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully