וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף ובקנבאואר פותחים את הפה

16.6.2004 / 14:28

תמיד מעניין לשמוע מה יש לשתי אגדות הכדורגל של הולנד וגרמניה להגיד על נבחרות ארצם. אז ככה: קרויף נוזף, בקנבאואר מפרגן

בכל ארוע כדורגל בסדר גודל של יורו או מונידאל, מופנים המיקרופונים והמצלמות באופן טבעי, לכיוונם של יוהאן קרויף ופרנץ בקנבאואר, שתי אגדות כדורגל שנכנסו כבר מזמן להיכל התהילה של הכדורגל העולמי. כמי שהובילו בעבר את נבחרתם להישגים מרהיבים (מי יותר ומי פחות), לא מהססים להביע את דעתם בכל אמצעי מדיה אפשרי.

יוהאן קרויף, קפטן נבחרת הולנד בעבר שלא זכה באף תואר עם הכתומים, ביקר בחריפות את המשחק של נבחרתו אמש, מול גרמניה. "אנחנו יכולים להיות שמחים עם התוצאה, אבל אנחנו צריכים להיות לא מרוצים עם הכדורגל שאנחנו מציגים" אמר קרויף לתחנת הטלוויזיה המקומית NOS. "הולנד הייתה משהו בין חלשה לבין מאוד חלשה". קרויף, יחד עם עוד לא מעט אנשי תקשורת בהולנד, מחזיקים בגישה קשוחה במיוחד בכל הנוגע לנבחרת המקומית שלהם, כשבמוקד הביקורת עומד כמובן המאמן, דיק אדבוקט. בעיתוני הולנד נכתב הבוקר בין השאר, כי "התקפת הולנד חסרת מחץ", ו-"הולנד רדפה אחר גרמניה".

קרויף ציין שכניסתו במחצית של ווסלי שניידר בן ה-20, העניקה לנבחרתו זריקת מרץ חשובה והיוותה נקודת תפנית. "נראה שהבחור היה היחיד שיודע מה קורה במגרש. הוא הוביל את הכדור קדימה, כשאף אחד אחר לא עשה זאת. לא להרבה שחקנים יש את היכולת לשנות משהו, כשדברים לא הולכים".

בקנבאואר: "אפשר לנצח כל נבחרת"

לעומתו, פרנץ בקנבאואר, שכבר הניף ב-1972 את גביע אירופה עם נבחרת גרמניה (ובמקביל הניף עוד שני גביעי עולם, ב-74' כשחקן וב-90 כמאמן) הרעיף מחמאות, שנמהלו בחוסר בטחון מסוים שעדיין אופף את הנבחרת הגרמנית.

"הגרמנים יכולים לנצח כמעט כל נבחרת, אם הם ישחקו עם אותה נחישות שהציגו בפתיחת המשחק מול הולנד", כתב בקנבאואר הבוקר ב"בילד" הגרמני. "נלחמנו בהתלהבות גדולה ואפשר היה לראות שהולנד עדיין נותנת לנו כבוד עצום. אני תמיד אומר שאסור לנו להרשות לעצמנו להיות מוטרדים ממשחקי אימון או ידידות. הדבר היחידי שנחשב הוא הטורניר עצמו". בכך התכוון ה'קייזר', להפסדים המדאיגים של גרמניה בחודש שלפני הטורניר.

בקנבאואר התייחס לסיכויי הנבחרת שלו בהמשך: "צרפת ואיטליה הן לא בלתי מנוצחות. אבל עם הצ'כים תהיה לנו את ההתמודדות הקשה בבית. אפילו לטביה אינה צפויה להיות 'טיול בפארק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully