וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: 2:2 דרמטי בין סלובניה לארה"ב

סלובניה הוליכה 0:2 והרגישה ששמינית הגמר ביד, אבל דונובן (48) ובראדלי (82) החזירו את ארה"ב וקבעו שוויון 2:2 דרמטי, שהותיר את בית ג' פתוח לגמרי, כשכל נבחרת יכולה לעלות ממנו

בית ג' מתחמם. סלובניה וארצות הברית נפרדו הערב (שישי) ב-2:2 פנטסטי ותמונת העלייה מסתבכת. הסלובנים הוליכו 0:2 בהפסקה והיו רחוקים רק שמונה דקות מהעפלה היסטורית לשמינית הגמר, אלא ששער של מייקל בראדלי בדקה ה-82 קבע חלוקת נקודות וארצות הברית חזק בתמונת העלייה לשמינית הגמר לקראת מחזור הנעילה. מי שהיה צריך הוכחה נוספת לכך שהיכולת בטורניר משתפרת, קיבל אותה הערב (שישי) באליס פארק. המשחק בין סלובניה לארצות הברית היה קצבי, מהנה ודרמטי. מה עוד היינו צריכים?

מייקל בראדלי ושחקני נבחרת ארצות הברית חוגגים שער. רויטרס
נראה אתכם מדברים על נפוטיזם? בראדלי ג'וניור חוגג/רויטרס

סלובניה פתחה היטב ובאה על שכרה בדקה ה-14. ואלטר בירסה, האיש של המשחק, הפציץ ממרחק היישר לפינה של טים הווארד. החבורה של מתיאז' קק סגרה היטב את מרכז השדה, חטפה כדורים ויצאה למתפרצות קטלניות. ארצות הברית ניסתה להיכנס למשחק בדקות האחרונות של המחצית הראשונה, ודווקא אז ספגה את השני מרגלי זלאטן ליוביאנקיץ' בדקה ה-42.

לנדון דונובן, הכוכב האמריקאי הבלתי מעורער, פתח את המחצית השנייה בסערה וכבש שער יפהפה כבר לאחר שתי דקות. השער עורר את נבחרת הכוכבים והפסים שהחלה ללחוץ. בסופו של דבר, בראדלי, בנו של המאמן בוב בראדלי הרים את הרשת, ושבר את ליבם של הסלובנים. הדקות האחרונות היו נפלאות. שער של מוריס אדו נפסל מסיבה לא ברורה וגם סלובניה לא הייתה רחוקה מכיבוש. בסיום, 2:2 נהדר באחד המשחקים המהנים בטורניר.

סלובניה עלתה לארבע נקודות, אבל היא תפגוש את אנגליה במחזור האחרון. ארצות הברית, שהראתה המון אופי והרשימה במחצית השנייה תפגוש את אלג'יריה וניצחון עשוי לשלוח אותה לשמינית הגמר. בית ג', שנחשב לאחד הפחות אטרקטיביים בטורניר, פתוח, מרתק ומסקרן. ככה אנחנו אוהבים את המונדיאל.

מהלך המשחק

דקה 9: בירסה הכניס כדור רוחב חד מימין, אך נובאקוביץ' לא הצליח ליצור מגע ולנתב את הכדור לעבר השער.

דקה 14: גול! התקפה מסודרת של סלובניה הסתיימה בשער נהדר. רדוסאבלייביץ' מצא את בירסה, שירה כדור אדיר מ-25 מטרים לפינה של הווארד, שלא זז. 0:1 לסלובניה.

דקה 22: בירסה ניסה לכבוש בכדור חופשי מ-35 מטרים, הווארד ירד בזמן וקלט.

דקה 36: טורס סובב כדור חופשי נהדר מפינת הרחבה, הנדאנוביץ' היה ממוקם טוב והדף לקרן. כדור הקרן הגיע בסופו של דבר לראשו של דמריט, שנגח לחוץ.

דקה 39: פינדלי חטף כדור, חדר לרחבה מצד שמאל, אך יישר כדור רע מאוד שהורחק על ידי יוקיץ' לקרן.

דקה 41: ארצות הברית ממשיכה להתקרב. פינדלי הכניס כדור עומק נפלא לדמפסי שיישר למרכז, ברצ'קו הרחיק רגע לפני שדונובן דוחק מהקו לרשת.

דקה 42: גול! סלובניה טסה למתפרצת וכבשה. נובאקוביץ' הכניס כדור ששבר את מלכודת הנבדל וליוביאנקיץ' גלגל לרשת מול הווארד. 0:2

מחצית שנייה

דקה 48: גול! צ'רונדולו שלח כדור ארוך, ססאר פספס ודונובן שעט לרחבה ומזווית אפס הרים את הרשת הגבוהה. ארה"ב מצמקת ל-2:1.

דקה 50: דונובן הגביה כדור חופשי לרחבה, דמפסי הסיט ואונייוו פספס את הכדור והחמיץ הזדמנות לשוויון.

דקה 61: סלובניה קיבלה כדור חופשי ליד דגל הקרן. בירסה סובב על פי השער, הווארד אגרף ומנע סכנה.

דקה 65: בתום התקפה מסודרת של ארצות הברית שכללה חילופי מסירות מצא עצמו פילהאבר חופשי לבעיטה מ-20 מטרים, אך זה שחרר בעיטה שטוחה וחלשה החוצה.

דקה 70: דונבן ירה כדור חופשי מ-17 מטרים, הגנת סלובניה הרחיקה לרגליו של אלטידור, שהמשיך לידיים של השוער.

דקה 81: בראדלי ניסה את מזלו מ-25 מטרים, הנדאנוביץ' קלט.

דקה 82: גול! אלטידור הוריד בראש ובראדלי, שעמד חופשי במרכז הרחבה, בעט עם כל הלב פנימה. 2:2

דקה 86: דונובן העלה כדור חופשי לרחבה, אדו המשיך לרשת, אך השופט פסל את השער מסיבה לא ברורה.

דקה 88: נובאקוביץ' נגח כדור מסוכן לעבר השער, הווארד היה במקום.

דקה 89: רדוסאבלייביץ' הפציץ ממרחק וסחט הדיפה גדולה מהווארד.

הרכב נבחרת ארצות הברית: טים הווארד, סטיב צ'רונדולו, ג'יי דמריט, אוגוצ'י אונייוו (הרקולס גומז, 80), קרלוס בוקנגרה, לנדון דונובן, מייקל בראדלי, חוסה טורס (בני פילהאבר, 46), קלינט דמפסי, ג'וזי אלטידור, רובי פינדלי (מוריס אדו, 46).

הרכב נבחרת סלובניה: סמיר הנדאנוביץ', מישו ברצ'קו, מרקו שולר, בושטיאן ססאר, בויאן יוקיץ', ואלטר בירסה (זלאטן דדיץ', 87), רוברט קורן, אלכסנדר רדוסאבלייביץ', אנדרז' קירם, זלטקו ליוביאנקיץ' (נייץ פצ'ניק, 74, אנדריי קומאץ, 90), מיליבוייה נובאקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully