וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו מטסו: זהו יום היסטורי עבור סנגל

11.6.2002 / 12:18

מאמן סנגל אחרי העלייה לשמינית הגמר; בובה דיופ: נמשיך לשחק התקפי גם בשלב הבא; מאמן אורוגוואי, פואה: היינו קורבן של השופט

לא בטוח שבהפסקת המחצית האמינו בסנגל שאורוגוואי תחזור מפיגור 3:0 וכמעט תנצח את המשחק. בסיום נשמו בסנגל לרווחה וחגגו את הניצחון ההיסטורי והעלייה לשמינית הגמר. מגן סנגל, אליו סיסה, אמר בסיום: "זה ניצחון גדול לכדורגל האפריקאי. זה נהדר וזה ניצחון גדול לאנשים בסנגל".

מאמן סנגל, ברונו מטסו, אמר: "זה יום היסטורי עבור סנגל. בהופעה הראשונה של בגביע העולם להיות בין 16 הנבחרות הטובות זו הצלחה בלתי רגילה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "הגול שספגנו בתחילת המחצית השנייה פגע בנו והפך את המשחק לעוצר נשימה ממש. אבל השחקנים הוכיחו שהם מסוגלים לעשות דברים גדולים".

פאפא בובה דיופ אמר: "זו הרגשה מצויינת והישג גדול עבורנו. זה היה מאוד קשה, אבל זה גדול להכלל בין 16 האחרונות. נתנו את הכל".

החלוץ אל חאדג'י דיוף אמר: "הדבר החשוב הוא שאנחנו בין 16 הגדולות בעולם. זה כבוד גדול. אני מקווה שבעוד כמה שנים עוד כמה נבחרות אפריקאיות יגיעו לאותו הישג. אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת איתה נתמודד בשמינית הגמר, נמשיך לשחק את הכדורגל ההתקפי שלנו".

באורוגוואי, פעמיים אלופת העולם בעבר, יודעים שהבור שכרו לעצמם במחצית הראשונה היה גדול. המאמן ויקטור פואה אמר: "במשחק הזה היינו קורבן של השופט. חוץ מזה, אי אפשר להתעלם מהעובדה ששיחקנו נגד שלוש נבחרות חזקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully