וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכסיקו בכבוד, איטליה איכשהו

13.6.2002 / 16:20

עוד אחת מהגדולות עמדה לעוף, אבל שער של אקוודור מול קרואטיה איפשר לאיטלקים לנשום, ושער שוויון של המחליף דל פיירו החזיר את הצבע עד הסוף. מכסיקו עלתה ראשונה, איטליה שניה

במשך חמישים דקות משחק (ועוד 15 דקות מחצית) ריחף באוויר ריח של סנסציה נוספת, אבל בסופו של דבר חילקו מכסיקו ואיטליה את הנקודות ואת הכרטיסים לשמינית הגמר. חארד בורגטי העלה את מכסיקו ליתרון בדקה ה-35, אבל אלסנדרו דל פיירו עלה כמחליף בדקה ה-78 וכעבור שבע דקות השווה בנגיחה משלו, כדי להחזיקר את הצבע לפני האיטלקים. מכסיקו עלתה מראש הבית ותפגוש את סגנית אלופת בית ד', ואילו איטליה תאלץ להתמודד עם הקבוצה שתסיים ראשונה בבית זה.

המשחק נפתח בצורה מהירה וקשוחה. בדקה השנייה ספג חסוס אריאנו ממכסיקו צהוב בגין עבירה על כריסטיאן פאנוצ'י מאיטליה. ברבע השעה הראשונה היו הזדמנויות לשני הצדדים, ופאנוצ'י הספיק לקבל כרטיס צהוב על התחזות ברחבה. בדקה ה-19 מחמיץ הזדמנות של יותר ממאה אחוז, מול השוער עם די מרווח להכין בעיטה, לאחר מסירת זהב של אינזאגי.

בדקה ה-35, כאמור, כבש ברגוטי בנגיחה מסובבת מצד שמאל של רחבת החמש לצד ימין של השער, לאחר הגבהה נאה מצד שמאל. מכסיקו יורדת למחצית ביתרון מפתיע ונכון לרגע זה, איטליה בחוץ.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה בלחץ כבד של איטליה, כולל שתי המחצות של אינזאגי ממצבים קורצים עוד לפני הדקה ה-50. בדקה ה-48 יורד קצת הלחץ לאחר שמתקבלת הידיעה על שערה של אקוודור מול קרואטיה, אבל האיטלקים יודעים שמאד לא כדאי להם להסתמך על עלייה בדרך זו.

בדקה ה-53 הזדמנות למכסיקו לסגור עניין. חסוס אריאנו החליף מסירה כפולה עם קוואהטמוק בלאנקו ודחק לכיוון הרשת, אבל איטליה פינתה מהקו.

בדקה ה-56 חילוף באיטליה: מונטלה במקום אינזאגי. בדקה ה-63 נכנס פרנצ'סקו קוקו במקום פאנוצ'י. בדקה ה-73 מחמיץ כריסטיאן ויירי הזדמנות פז לאחר לאחר שטוטי מעמיד אותו בכדור ארוך לבד מול השוער, אבל ויירי לא השתלט על הכדור ואיבד אותו לקרן.

חילוף הקסם

בדקה ה-75 חילוף כפול במכסיקו: קבאיירו במקום רודריגז ומוראלס במקום גארסיה. בדקה ה-78 אנחת תקווה באיטליה: אלסנדרו דל פיירו עולה במקום טוטי. מאמן מכסיקו חאבייר אגווירה מגיב בהחלפת מבקיע השער בורגטי בחלוץ אחר, פרנסיסקו פאלנסיה.

החילוף של ג'ובאני טראפטוני הוכיח את עצמו קודם. דקה 85, כדור שהוגבה מימין על ידי מונטלה מוצא את דל פיירו במיקום מושלם, והמחליף הטרי נוגח את שער השוויון היקר שמבטיח באופן סופי את עלייתה של הסקוואדרה אזורה לשמינית הגמר.

מכסיקו עולה מהמקום הראשון בזכות, ועם הרבה כבוד על כדורגל יעיל, תכליתי ולעתים קרובות גם מהנה. ואיטליה? לאחר משחק ראשון מרשים הם גמגמו, למרות כל הדיבורים על שוד השערים נגד קרואטיה, ולא כך רצו האיטלקים לראות את נבחרתם. אבל דל פיירו וחבריו נמצאים בשמינית הגמר, וזה יותר ממה שיכולים זידאן ובאטיגול לומר, אז אולי גם זה משהו.

הרכבים פותחים

מכסיקו: אוסקר פרז, מנואל וידריו, ראפאל מרקיז, סלבדור קארמונה, חרארדו טוראדו, יוהאן רודריגז, רמון מוראלס, בראוליו לונה, חסוס אריאנו, קוואטאמוק בלאנקו, חארד בורגטי

איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, פאביו קנבארו, פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה, כריסטיאן פנוצ'י, דמיאנו טומאסי, ג'יאנלוקה זמברוטה, כריסטיאנו זאנטי, פיליפו אינזאגי, כריסטיאן ויירי, פרנצ'סקו טוטי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully