וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרנן דריו גומז: אנחנו חוזרים הביתה בכבוד

13.6.2002 / 17:45

מאמן נבחרת אקוודור מרוצה משחקניו, שניצחו את קרואטיה ושלחו אותה הביתה. מאמן קרואטיה: פשוט לא שיחקנו כקבוצה. מילאן רפאיץ': לא היינו ראויים לניצחון

אקוודור סיימה יפה את משחקי שלב הבתים במונדיאל הראשון בתולדותיה, כשנלחמה עד הסוף וניצחה את קרואטיה 0:1 במשחק האחרון. מאמן אקוודור, הרנן דריו גומז: "אנחנו חוזרים הביתה עם כבוד. הנבחרת הזו רשמה היסטוריה בימים האחרונים - השער הראשון במונדיאל נגד מכסיקו ועכשיו הניצחון הזה, שהביא לנו שלוש נקודות. אנחנו שמחים ובטוחים שבמדינה שלנו יהיו חגיגות.

"אני חושב שהיום שיחקנו טוב בהרבה מאשר בשני המשחקים הקודמים ובזכות זה ניצחנו. קרואטיה היא נבחרת חזקה וזה בית חזק. אני עומד מאחורי השחקנים והם נתנו לי הרבה היום. אנחנו מרגישים ביטחון בעצמנו לקראת החזרה הביתה, האנשים שם תומכים בנו במאה אחוזים וזה מאוד חשוב", סיכם הרנן.

מאמן קרואטיה, מירקו יוז'יץ', התייחס למשחק ההגנתי של נבחרתו: "ההגנה שלנו נשארה עמוק מדי (בשטח שלנו) ושחקני הקישור הצטרפו אליהם. לקראת הסיום, החלוצים שלנו סבלו מחוסר ריכוז ולא ניצלו את ההזדמנויות. היריבים שלנו היום היו טובים יותר והצליחו לכפות עלינו את סגנון משחקם. אנחנו פשוט לא שיחקנו כקבוצה. בסוף, כשהתחלנו ליזום, זה היה מאוחר מכדי להציל את המשחק".

קשר נבחרת קרואטיה, מילאן רפאיץ': "שיחקנו ממש רע ולא היינו ראויים לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully