וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלי גוטמן תירגל משחקוני לחץ

לפני שהם ממריאים בחזרה לישראל, המאמן ושחקני הנבחרת החלו בהכנות למשחק נגד רוסיה. בתפריט גם הנעת כדור

בצל האכזבה מהתיקו נגד אזרבייג'אן, החלו היום (שבת) אלי גוטמן ושחקני נבחרת ישראל בהכנות למשחק נגד נבחרת רוסיה. הנבחרת תנחת הלילה בישראל ותמשיך את ההכנות בארץ. המשחק נגד רוסיה יתקיים ביום שלישי בשעה 20:00 באצטדיון רמת גן, ופאביו קאפלו ושחקניו יגיעו אליו אחרי שצברו שלוש נקודות במשחק הראשון שלהם בזכות ניצחון 0:2 על צפון אירלנד.

במהלך היום עבדו חלק משחקני נבחרת ישראל בחדר הכושר ולאחר מכן התכנסו לארוחת צהריים משותפת. עם תום אימוני הכושר, התקיימה אסיפה קבוצתית שלאחריה יצאו השחקנים לאימון משותף. האימון התקיים במתקן של נפטצ'י באקו.

השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות, ערכו אימון התאוששות עם מאמן הכושר דרור שמשון, בעוד שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא עם אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס. האימון התבסס על הנעת כדור ומשחקוני לחץ. עם תום האימון חזרה הנבחרת למלון, שם התארגנו השחקנים לקראת הטיסה חזרה לישראל. הנבחרת כאמור צפויה לנחות בארץ הלילה ולהמשיך ישירות למלון דן אכדיה.

המאמן גוטמן כבר שוקל מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בבאקו. הבלם טל בן חיים אמור לחזור להרכב אחרי שהיה מורחק והוא יפתח על חשבון דן מורי או איתן טיבי. גם הקפטן הוותיק יוסי בניון, אמור לפתוח נגד רוסיה, כשנראה שקשר מכבי חיפה, חן עזרא, נלקח אף הוא בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully