וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם למקצוען יש גבולות. יוסי בניון נשרף מבפנים ושותק"

9.9.2012 / 0:02

הנבחרת נחתה בישראל, השחקנים בדעה שקשר ווסטהאם חייב לפתוח מול רוסיה. אם קינן יעבור לחיפה, הוא יוזמן ללוקסמבורג

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני
שחקני נבחרת ישראל יוסי בניון, איתי שכטר. דרור פיקלני
התחושה היא שהוא חייב לשחק. בניון ושכטר/דרור פיקלני

לאחר התיקו באזרבייג'אן, נבחרת ישראל נחתה אתמול בלילה (שבת) בישראל והיום (ראשון) תחל בהכנות לקראת המשחק מול רוסיה. הנבחרת תשתכן במלון דן אכדיה, שם היא תערוך היום אסיפה ואימון ערב שני במספר (אתמול הנבחרת כבר ערכה אימון אחד) לקראת המשחק. ביום שני תקיים הנבחרת את האימון המסכם שלה, בו יתורגל גם ההרכב הסופי לקראת המשחק. בנבחרת מקווים להשיג ניצחון שיפתח מחדש את תמונת הסיכויים לקראת צמד המשחקים בחודש הבא מול לוקסמבורג.

יוסי בניון הפך לשיחה העיקרית במחנה הנבחרת, לאחר שהיה החילוף האחרון של גוטמן. "יוסי מתנהג כמו מקצוען, אבל גם למקצוען יש גבולות", אמר שחקן בנבחרת. "קשה מאוד להיות השחקן הכי בכיר בנבחרת ולשבת על הספסל. כמעט כל שחקן אחר שאני מכיר בנבחרת היה מגיב אחרת להחלטה כזאת. יוסי נשרף מבפנים ושותק".

השוער דודו אוואט לא נוקה מאחריות על השער שספג, אבל גם הודה כי היה לו חלק בשער. גילי ורמוט וחן עזרא יתחרו על חולצת ההרכב מול רוסיה כשבניון עשוי לפתוח במקום שכטר, שלא שיחק מאז המשחק מול הונגריה.

בתוך כך, במחנה הנבחרת מקווים מאוד שהבלם דקל קינן, שמתקרב למכבי חיפה, יסכם כבר בתחילת השבוע בקבוצה. "אם הוא ישחק במכבי חיפה, יהיה עוד בלם דומיננטי עד לוקסמבורג". צמד המשחקים מול הנבחרת הזו, אגב, יתקיימו בעוד כחודש ואז תצא הנבחרת לפגרה עד המשחק מול פורטוגל בסוף מרץ.

היום (14:15) יערכו שני קשרי הנבחרת, מאור מליקסון וביברס נאתכו, צ'ט בשידור חי (Hangout) עם אוהדי הנבחרת. האוהדים יוכלו לשוחח עם השניים באמצעות מצלמות. השידור יועבר בעמוד ה-+Google של הנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל גילי ורמוט. דרור פיקלני
חייבים ניצחון ביתי. ורמוט/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully