וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2014 בברזיל: קמע מיוחד כבר יש

הוועדה המארגנת ופיפ"א בחרו בארמדילו מזן ייחודי שנמצא בעיקר במדינה המארחת. צפו ברונאלדו עושה הכרה עם הקמע

קצת פחות משנתיים נותרו עד מונדיאל 2014, אך בארץ הסמבה כבר לא יכולים לחכות. הבוקר (שני) חשפה פיפ"א את הקמע הרשמי של הטורניר, שאמור להיות צבעוני וחגיגי מאי פעם, ומדובר בארמדילו מסוג מצטנף, שייחודי בעיקר למדינה הדרום אמריקאית.

הקמע של מונדיאל 2014 בברזיל. רויטרס
הקמע של מונדיאל 2014 בברזיל/רויטרס

הצגתו הרשמית של המסקוט החביב הגיעה אחרי שבוע בה הארמדילו שוטט ברחבי ברזיל והעניק כדורים כחולים לעוברים ושבים. כמו כן, הקמע החדש אף זכה להיפגש עם רונאלדו האגדי בסרטון מיוחד, ובו אמר כוכב העבר: "אני מאושר לצרף חבר כל כך חשוב למשלחת של 2014 שלנו. הוא יהיה חלק משמעותי בפעילויות שלנו בשנתיים הקרובות, ואני משוכנע שהוא יעניק השראה להרבה אוהדי כדורגל צעירים בברזיל ובעולם".

פיפ"א והוועדה המארגנת בחרו בארמדילו לאחר שניתחו ובחנו 47 הצעות שונות, כולן של סוכנויות ברזילאיות. "העובדה שהארמדילו המצטנף הוא זן נכחד מאוד מתאימה", אמר סגן מנהל פיפ"א, ז'רום ואלקה. "אחד המטרות החשובות ביותר שלנו בברזיל 2014 תהיה להשתמש באירוע כפלטפורמה לדבר על איכות הסביבה ואקולוגיה".

כעת כל שנותר הוא לבחור לקמע החדש שם, וגם לזה כבר דואגים בברזיל. וועדה שכללה בין היתר את בבטו הגדול צמצמה את רשימת השמות הפוטנציאליים לשלושה, וכעת ניתן להצביע באתר פיפ"א לזה המוצלח ביותר, שיוכרז בקרוב. המועמדים הסופיים: "אמיג'ובי", "פוליקו" ו-"זוזיקו".

צפו בקמע החדש נפגש עם רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully