וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לוקסמבורג: "אסור לנו לאבד ריכוז נגד ישראל"

הנבחרת של לוק הולץ ניצחה את גנט 2:4 במשחק אימון לקראת ישראל. המאמן היה מרוצה מחלקים ממנו וכבר מגבש הרכב

נבחרת לוקסמבורג מתכוננת לצמד המשחקים שלה נגד נבחרת ישראל בשבוע הקרוב במוקדמות מונדיאל 2014 ואמש (שני) ניצחה את גנט הבלגית 2:4 במשחק אימון. אורליין ז'ואשן מווילם טווה נחשב לחלוץ הבולט של לוקסמבורג ובסוף השבוע הוא אף כבש שער ניצחון עבור קבוצתו במשחק שלה נגד ר.ק.ס ואלוויק בליגה ההולנדית, אבל המאמן לוק הולץ יכול להיות שבע רצון גם מהחלוץ גבה הקומה מוריס דוויל (1.94 מטר), שכבש אמש שלושער.

על פי התקשורת המקומית, הולץ יפתח במערך שיכלול שלושה שחקנים במרכז הקישור, שני שחקנים בכנפיים, וחלוץ בודד. ז'יל בטמר, בן פאיאל ולארס גרסון, שהציגו אתמול יכולת משכנעת, צפויים לפתוח במרכז המגרש, אבל גם רנה פיטרס הוותיק בתמונה. דניאל דה מוטה המצוין יפתח באגף השמאלי והמאמן הולץ עשוי לתפקד את ז'ואשן באגף הימני ואת דוויל בחוד. אם ז'ואשן יפתח כחלוץ חוד, שארל לווק אמור להיות זה שיתופקד בימין.

המאמן הולץ אמר אמש בסיום המשחק: "הנבחרת מתאמנת היטב ואפשר היה לראות את זה הערב. במחצית הראשונה הנענו את הכדור בצורה טובה מאוד, אבל אחרי שהובלנו 0:2 איבדנו ריכוז. אסור שדבר דומה יקרה לנו נגד ישראל".

לוקסמבורג כאמור תארח את ישראל ביום שישי הקרוב למשחק במסגרת המחזור השלישי בבית ו' באזור האירופאי של מוקדמות הגביע העולמי, וביום שלישי הבא תתארח באצטדיון רמת גן. הנבחרת שעל הנייר נחשבת לחלשה בבית, הרשימה עד עכשיו עם הפסד מינימלי 2:1 לפורטוגל ותיקו 1:1 נגד צפון אירלנד בחוץ. דניאל דה מוטה כבש את השערים בשני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully