וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו: "מסי? כבר אין מילים. הוא ייחודי"

בארגנטינה היללו את המאסטרו, שכיכב ב-0:3 על אורגוואי. כוכב ברצלונה: "תמיד אני נהנה כאן, זה ניצחון גדול". גם פלקאו חוגג

ארגנטינה היתה אמונה על ההצגה הגדולה ביותר במסגרת המחזור השמיני של משחקי מוקדמות 2014 בדרום אמריקה הלילה (בין שישי לשבת), כאשר הביסה בביתה 0:3 את מחזיקת הקופה אמריקה אורוגוואי. כוכב המשחק? מי אם לא ליאונל מסי, שהמשיך את פתיחת העונה המסחררת שלו, הוכיח לכולם שהוא בהחלט מסוגל לנצוץ גם במדים הלאומיים, ודאג שנבחרתו תשמור על פסגת הבית, עם 17 נקודות. ביום רביעי תצא ארגנטינה לצ'ילה, שנכנעה הלילה 3:1 באקוודור.

"תמיד אני נהנה לשחק בנבחרת, ועכשיו, כשאנחנו מנצחים, הכל יותר קל ויותר קל ליהנות", אמר מסי, שכבש פעמיים ובישל אחד. "אני מרוצה שהאוהדים בארגנטינה מתייחסים אלי באהבה כל כך גדולה. זה קרה בריבר פלייט, אחר כך בקורדובה, והפעם במנדוזה. אני שמח שהקהל כאן מתייחס אלי כמו הקהל של ברצלונה. זה ניצחון גדול".

לקראת המפגש עם צ'ילה אמר הפרעוש: "הניצחון הלילה היה מאוד חשוב, אבל אם ננצח את צ'ילה נעשה צעד גדול אל עבר המונדיאל. יהיה משחק קשה, כי לצ'ילה יש נבחרת מצוינת והם חייבים ניצחון".

סרחיו אגוארו, שהיה טוב מאוד גם כן, הוסיף: "במחצית הראשונה לא הצלחנו להבקיע, אבל בחצי השני שיחקנו טוב מאוד וזה היה עניין של זמן עד שנבקיע. אני מרגיש שאנחנו מתקרבים למונדיאל, אבל יש לנו עדיין דרך ארוכה לשם. לקהל יש ציפיות גדולות עבורנו ב-2014". על מסי, אמר חלוץ מנצ'סטר סיטי: "אין כבר מילים כדי לתואר אותו. הוא ייחודי".

הכוכב הנוסף של משחקי הלילה היה יריבו של מסי על פסגת מלכות השערים בלה-ליגה, רדמל פלקאו הבלתי נלאה, שכבש את שני השערים של קולומביה ב-0:2 החשוב על פרגוואי. "אין ספק ששיחקנו נגד נבחרת חזקה, ידענו שיהיה קשה, אבל בסוף השגנו את השערים. עדיין יש לנו דרך ארוכה עד המונדיאל", אמר החלוץ הלוהט בעולם, שנמצא עם נבחרתו במקום השני של הבית, עם 16 נקודות - כמו אקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully