וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: גונסאלו היגואין בספק לצ'ילה

חלוץ נבחרת ארגנטינה סובל מפציעה בירך וייתכן שלא יוכל לשחק בלילה שבין שלישי לרביעי. גם המגן מרקו רוחו בספק

גונסאלו היגואין בספק למשחקה של נבחרת ארגנטינה בחוץ נגד צ'ילה (בלילה שבין שלישי לרביעי) במסגרת המחזור העשירי באזור הדרום אמריקאי של מוקדמות הגביע העולמי 2014. חלוצה של ריאל מדריד נפצע בירך במהלך המחצית השנייה ב-0:3 על אורוגוואי בסוף השבוע והוחלף על ידי הרנן בארקוס לקראת הסיום.

היגואין, שמוליך את טבלת מלך השערים בבית הדרום אמריקאי ביחד עם ליאונל מסי ולואיס סוארס (לכל אחד שישה שערים), כבש שלושער נגד צ'ילה במשחק הקודם והוא משמש כחלוץ הבולט בנבחרת של אלחנדרו סאבלה, אבל כמובן שלמאמן יש תחליפים טובים מאוד בסגל, במידה שפיפיטה לא יוכל לשחק. גם המגן השמאלי-בלם מרקו רוחו בספק ורופא הנבחרת, דניאל מרטינס, אמר: "אנחנו מנהלים מעקב יומי אחרי שניהם".

המשחק יתקיים ב-16.10, בדיוק ארבע שנים אחרי שצ'ילה גברה על ארגנטינה 0:1 במוקדמות הגביע העולמי 2010, תוצאה שהביאה לפיטוריו של המאמן אלפיו באסילה ולמינויו של דייגו מראדונה.

יחד עם זאת, צ'ילה נמצאת בתקופה לא טובה, הפסידה בשני משחקי המוקדמות האחרונים שלה ותגיע למשחק ללא ארתורו וידאל ופאבלו קונטרראס, שהורחקו נגד אקוודור ביום שישי האחרון. גם הבלם אוסבלדו גונסאלס שוחרר מהסגל ומי שאמורים להצטרף לסגל למשחק נגד ארגנטינה הם הבלם בן ה-18, איגור ליכנובסקי והקשר בן ה-19, סבסטיאן מרטינס, שניהם שחקני הנבחרת הצעירה של צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully