וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש הוצף, המשחק בין פולין לאנגליה נדחה ביממה

גשם זלעפות בוורשה מנע קיום המשחק בין הנבחרות במועדון המקורי. לאחר התייעצות הוחלט לקיים את המשחק ביום רביעי

משחק בין נבחרות אנגליה ופולין, שהיה אמור להתחיל בשעה 21:00, נדחה ליום רביעי בשעה 17:00. הסיבה: המגרש בוורשה, שהיה אמור לארח את המשחק, הוצף בעקבות הגשם הבלתי פוסק שירד בשעות האחרונות ויצר תנאים בלתי אפשריים למשחק כדורגל.

לאורך דקות ארוכות הפולנים ניסו להכשיר את המגרש המוצף, אך לשווא. שני הצדדים חיכו להחלטה הסופית שבסופו של דבר קבעה כי המשחק לא יוכל להיות משוחק במועדו המקורי.

במגרש בוורשה, שאירח חלק ממשחקי יורו 2012, אין גג ולכן המגרש היה חשוף לחלוטין לגשם שהציף אותו לאורך כל היום. יש לציין כי חוקי פיפ"א נוקשים במקרה של דחיית משחק בנסיבות הללו ואם המשחק לא ישוחק ביום רביעי, פולין עלולה להענש. באנגליה לא הערימו קשיים והודיעו כי הם מוכנים לקיים את המשחק ביום רביעי: "ביטחון השחקנים קודם לכל, אין לנו התנגדות לקיים את המשחק ביום רביעי, נעשה מה שיגידו לנו"

כזכור, האנגלים מגיעים למשחק הזה כראשי הבית, אך גם הפולנים טרם נוצחו ומקווים מאוד להשיג ניצחון על מול החניכים של הודג'סון לראשונה מזה 39 שנים. בשורות אנגליה, סטיבן ג'רארד סיים להרצות עונש השעייה וחוזר להרכב, אך פרנק למפארד וריאן ברטרנד מצ'לסי ות'יאו וולקוט מארסנל אינם כשירים להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully