וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "הניצחון כבר היה בידיים שלנו"

בלם ספרד, ביכה את ה-1:1 הדרמטי מול צרפת. ז'ירו: "קאמבק מדהים שלנו". באלוטלי: "היה נחמד אם האיצטדיון היה מלא"

בנבחרת ספרד עדיין מנסים לעכל את איבוד הנקודות מול נבחרת צרפת. אלופת העולם הובילה 0:1 בויסנטה קלדרון משער של סרחיו ראמוס, אך ספגה שער שיוויון עמוק בתוספת הזמן, מראשו של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-93. הספרדים שלא רגילים לאבד נקודות, בטח שלא בביתם, היו מאוד מאוכזבים אחרי התיקו הזה וגם מהעובדה שאלברו ארבלואה ודויד סילבה נפצעו במהלך המשחק הזה.

ויסנטה דל בוסקה, המאמן הספרדי, אמר בסיום: "היינו כבדים במחצית השנייה וניסינו לשמור על ה-0:1 במקום להמשיך לתקוף. צרפת לחצה עלינו והיו שלבים שניסינו גם לכבוש את השני, אך לצערי חטפנו שיויון מאוחר". על הפציעות של ארבלואה וסילבה אמר: "זוהי אכזבה. אני חושב עליהם ומקווה שהם יתאוששו כמה שיותר מהר".

סרחיו ראמוס, הבלם שכבש את השער הספרדי, ביכה את שער השיויון שקיבלו הספרדים עמוק בתוספת הזמן: "הגול הגיע לאחר טעות בהגנה שלנו, אבל אסור להאשים אף אחד. זה מאוד מאכזב לקבל שער בדקה כזו אחרי ששלוש הנקודות היו לנו כבר בידיים. היו לנו מצבים ולא ניצלנו אותם".

בנבחרת צרפת נשמו לרווחה אחרי התיקו המחמיא מאוד מול הנבחרת שניצחה אותם ברבע גמר היורו האחרון. אולם, במחנה של הטריקולור וגם בריאל מדריד יכולים להיות מודאגים מהפציעה של קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי נפגע בביכו במהלך המשחק ורק מחר תתברר חומרת פציעתו.

"זו היתה מחצית שניה טובה מאוד", אמר המאמן דידייה דשאן. "יצרנו המון הזדמנויות, אפילו אם לפעמים מסרנו כשהיינו צריכים לבעוט. בהתחשב בתוצאות של ספרד במשחקי הבית, אנחנו שמחים לקחת נקודה. זה מראה כמה שהבית הזה מסובך". הגיבור של צרפת, אוליבייה ז'ירו, הוסיף: "האמנו עד הסיום. זה מדהים, לחזור ממשחק כזה, כי היו לנו הזדמנויות לכל אורכו. התיקו הזה הגיע לנו. היום זה אני שעשיתי את ההבדל וזה נחמד, כי שיחקתי רק חמש דקות".

מריו באלוטלי: "הרגשה נהדרת לכבוש שוב עבור הנבחרת"

מי שבהחלט יכולה להיות מרוצה מקמפיין המוקדמות שלה עד כה היא נבחרת איטליה. סגנית אלופת אירופה הצליחה להתגבר על משוכה לא קלה בדמותה של דנמרק וגברה עלייה 1:3, למרות שפבלו אוסבלדו החלוץ שלה, הורחק במהלך המחצית השנייה.

באיטליה יכולים להיות מעודדים גם מהעובדה שמריו באלוטלי, חלוצה של מנצ'סטר סיטי, כבש שער בכורה מאז הקמפיין המוצלח שלו ביורו 2012. החלוץ דיבר בסיום המשחק על הרגשתו לאחר כיבוש השער ואמר: "זו הרגשה נהדרת לכבוש שוב שער עבור הנבחרת".

החלוץ התייחס גם לעובדה שאיצטדיון הסאן סירו שאירח את המשחק לא היה מלא: "האיצטדיון הזה מעולה ויש בו אווירה נהדרת. זה מגרש יפה מאוד אבל היה נחמד גם אם הוא היה מלא במשחק הזה". החלוץ התייחס גם להמשך הדרך ואמר: "אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולשחק כקבוצה אם אנחנו רוצים להצליח במונדיאל בברזיל.

לנבחרת איטליה יש עשר נקודות אחרי ארבעה משחקים והיא מוליכה את בית ב' לפני נבחרת בולגריה שסיימה בתיקו מאופס בחוץ מול נבחרת צ'כיה. הנבחרת הדנית לעומת זאת ממוקמת בתחתית עם שתי נקודות בלבד בשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully