וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "יש בעיות בחדר ההלבשה"

בפורטוגל מאוכזבים מהתיקו מצפון אירלנד. פאולו בנטו לא מתייאש: "עדיין מאמין שנהיה בברזיל ונאבק דרך הפלייאוף"

מה תגידו על נבחרת פורטוגל? הבחורים של פאולו בנטו המשיכו גם אתמול (שלישי) לא להרשים בקמפיין מוקדמות המונדיאל, ואחרי שניצחו בקוששי את לוקסמבורג 1:2 ונוצחו 1:0 על ידי רוסיה, הם היו קרובים לרשום את הסנסציה של המחזור מול צפון אירלנד, אבל הצליחו לחלץ 1:1 בדרגאו. בדקה ה-30 מתפרצת של האירים הסתיימה בשער של ניאל מגין, אבל פורטוגל הפעילה הרבה מאוד לחץ לאחר ספיגת השער ובדקה ה-79 הדלר פוסטיגה מצא את הרשת מקרוב.

שחקני צפון אירלנד חוגגים עם ניאל מגין. רויטרס
תיקו שכולו ניצחון לצפון אירלנד. ניאל מגין/רויטרס

בעקבות התיקו, פורטוגל שתפגוש את ישראל בחודש מרץ באיצטדיון רמת גן, ירדה למקום השלישי בבית אחרי רוסיה וישראל. "אני עדיין מאמין שנהיה בברזיל 2014", הודיע פאולו בנטו בסיום המשחק. "המצב כעת תלוי בנו בהעפלה דרך הפלייאוף, וכבר לא דרך המקום הראשון. אנחנו מאוכזבים מכיוון שרצינו להעניק הנאה לאוהדים הפורטוגלים, אבל אנחנו רק יכולים לקוות שבמשחק הבא נחזור למסלול הנכון".

על המשחק עצמו אמר בנטו: "זו הייתה תוצאה רעה ומחצית ראשונה שבה לא שיחקנו טוב. זה נכון שלהגנה לא היו בעיות, למרות שסבלנו מקצת לחץ אחרי השער. במחצית השנייה הייתה יותר אינטנסיביות והגענו לסדרה של מצבים שבאמצעותם היינו יכולים לנצח את המשחק אם היינו יעילים מרחוק".

חלוץ נבחרת פורטוגל הלדר פוסטיגה חוגג. רויטרס
"הנבחרות מסביב בבית קרובות אלינו". הלדר פוסטיגה/רויטרס

הלדר פוסטיגה שהציל את פורטוגל ממבוכה גדולה יותר הוסיף: "ידענו את החשיבות של המשחק, רצינו לכפר על ההפסד לרוסיה אבל לא הצלחנו. אנחנו חייבים לתקן את הטעויות הללו. הנבחרות בבית סוגורת עלינו. עדיין יש עוד הרבה משחקים לשחק. אנחנו יודעים מה החשיבות של המפגשים נגד ישראל ואזרבייג'אן".

פפה הוסיף: "אנחנו צריכים לתת יותר. נצטרך להמשיך ולעבוד כפי שעשינו ביורו. נצטרך לפתור כמה דברים בחדר ההלבשה כדי לא לעשות יותר טעויות. נצטרך גם יותר עומק במשחק, פחות מסירות לצדדים ויותר לחץ. אני מעדיף שנשחק מגעיל וננצח מכיוון ששלוש הנקודות הן העיקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully