וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "היה לנו קשה להתרגל לתנאי המגרש"

מאמן נבחרת פורטוגל, תירץ את התיקו המביך של נבחרתו מול גאבון, לקראת המפגש מול ישראל: "עשיתי הרבה רוטציות"

נבחרת פורטוגל תפגוש את נבחרת ישראל במרץ 2013 במסגרת מוקדמות המונדיאל בברזיל ואחרי שסיימה בתיקו מדהים מול צפון אירלנד במשחק הקודם שלה בקמפיין, הנבחרת של פאולו בנטו שוב איכזבה כשסיימה אתמול (רביעי) בתיקו 2:2 די מביך מול נבחרת גאבון הקטנה. כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הגדול של הנבחרת לא שיחק במשחק הזה וגם נאני, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד. בנטו נתן במשחק הזה הזדמנות למספר שחקנים שלא מקבלים הרבה הזדמנויות, כמו אדר, שחקנה של בראגה ורובן מיקל.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן נבחרת צפון אירלנד קורי אוואנס. רויטרס
לא שיחק מול גאבון. רונאלדו/רויטרס

מאמן הנבחרת הפורטוגלית, פאולו בנטו, ניסה לתרץ את התוצאה המביכה ואמר אחרי המשחק: "תנאי המגרש היו קשים מאוד והפריעו לנו להציג את המשחק הרגיל שלנו. היה לנו מעט זמן להתאמן ולהתרגל לסיטואציה החדשה". בנטו ניסה להישאר חיובי ואמר: "אני יכול לקחת גם דברים חיוביים מהמשחק הזה. אהבתי את הגישה של השחקנים. השחקנים הציגו גישה חיובית ורוח טובה".

בנטו התייחס גם לשחקנים החדשים בסגל ואמר: "נתתי הזדמנות לשחקנים חדשים להציג את היכולת שלהם. זה טבעי שכאשר עושים הרבה שינויים, יהיה קשה להשיג תוצאה טובה. בהתחשב בנסיבות, התוצאה סבירה.היינו צריכים לקבל שני פנדלים במשחק הזה, אבל אין מה לבכות על המשחק יותר מידי".

כאמור, הנבחרת הפורטוגלית תפגוש את ישראל במשחק הבא שלה בקמפיין מוקדמות המונדיאל. הפורטוגלים ייתארחו בישראל ב-22 במרץ. אחרי ארבעה מחזורים בבית המוקדמות, לישראל ולפורטוגל יש שבע נקודות כ"א.

פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"בהתחשב בנסיבות, התוצאה בסדר". פאולו בנטוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully