וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות ישראל: הפסד לפורטוגל, שער מרהיב לרונאלדו

צפו: קונטראו רשם בישול מדהים, אבל פורטוגל נכנעה 3:2 לאקוודור. רוסיה של קאפלו לא התקשתה באיסלנד עם 0:2

ישראל ניצחה הערב (רביעי) את פינלנד הבינונית 1:2, ממש בשניות הסיום, וגרמה לאוהדי הנבחרת לתהות מה יהיה גורלה בהמשך קמפיין מוקדמות המונדיאל, במיוחד כשהיריבה הבאה שלה תהיה לא אחרת מאשר פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, בחודש מרץ. אלא שלאותה פורטוגל היה ערב לא פשוט אצלה בבית, שם היא נחלה הפסד 3:2 לאקוודור המפתיעה. האם שחקניו של גוטמן יכולים בכל זאת להיות אופטימיים?

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן נבחרת אקוודור חואן פארדס. רויטרס
שער כזה לא רואים כל יום. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

כבר בדקה השנייה עלתה אקוודור ליתרון מפתיע, הרבה בעזרתו של אדוארו, שוער פורטוגל. אנטוניו מונטרו פרץ מצד שמאל והרים כדור שאדוארדו היה צריך לקחת, אך הכדור חלף מעליו ואנטוניו ולנסיה נגח ממטר פנימה. בדקה ה-22 הגיע השער היפה של המשחק, ואחד היפים של השבועות האחרונים, כשפאביו קונטראו בישל בעקב מדהים לרונאלדו, שעצר היטב וירה אל הרשת.

בדקה ה-60 חזרו הפורטוגלים להוליך כשנאני בישל לפושטיגה, אבל דקה מאוחר יותר כבש ז'ואו פריירה לשערו שלו כדי לקבוע 2:2. בדקה ה-70 היממה אקוודור את האוהדים המקומיים, כשבניטז הוריד עם החזה לפיליפה קאייסדו שירה מצויין והשלים את המהפך. דקה לסיום עוד היתה יכולה פורטוגל להשוות, אבל הנגיחה של קוסטודיו מצאה רק את המשקוף, ואקוודור חגגה ניצחון יוקרתי נאה.

צפו בשער המדהים של רונאלדו, ובבישול העוד יותר מדהים של קונטראו

מוליכת בית ו', הלא היא רוסיה, שעד כה שומרת על מאזן מושלם בבית, לא התקשתה במשחק הידידות באיסלנד, וגברה עליה 0:2. רומן שירוקוב העלה את הנבחרת של פאביו קאפלו ליתרון בדקה ה-43. אולג שאטוב חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-66.

במשחקים נוספים שהתקיימו הערב שכללו את יריבותיה של ישראל, סיימה צפון אירלנד ב-0:0 משעמם במלטה. אזרבייז'אן ניצחה 0:1 את ליכטנשטיין, שנותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-75 לאחר הרחקה של הקשר פיליפה ארנה. את הפנדל דקה לאחר מכן כבש וואגיף יבאדוב.

משמאל – רומן שירוקוב שחקן נבחרת רוסיה מול אמיל האלפרדסון שחקן איסלנד. AP
בלי בעיות מיוחדות. שירוקוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully