וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטו: "גם לפני היורו הפסדנו והגענו לחצי הגמר"

מאמן פורטוגל לא מתרגש מההפסד לאקוודור: "היו טעויות, אבל ראיתי הרבה דברים חיוביים לקראת המשחק מול ישראל"

מאמן פורטוגל פאולו בנטו הודה שהיו טעויות בהפסד נבחרתו מול אקוודור, אך הוסיף שראה גם דברים חיוביים במשחק של שחקניו, לקראת המפגש מול ישראל במארס הקרוב. כבר בדקה השנייה עלתה אקוודור ליתרון, מראשו של אנטוניו ולנסיה. בדקה ה-22 הגיע השער היפה של המשחק, כשפאביו קונטראו בישל בעקב מדהים לרונאלדו, שעצר היטב וירה אל הרשת. בדקה ה-60 הגיע המהפך הזמני, כשפושטיגה עשה 1:2, אך תוך 10 דקות האקוודורים עשו מהפך משלהם, מעצמי של ז'ואו פריירה ופיניש של פיליפה קאייסדו. 3:2 ועוד הפסד ליריבת ישראל בבית ו'.

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. AP
"יש לנו איכות, ובמחצית השנייה הראנו אותה. חבל שלא ידענו לשמור על היתרון. בסך הכל היה לנו משחק טוב". פאולו בנטו/AP

"שלטנו במשחק אבל לא ידענו לגמור את הסיפור", אמר בנטו. "עם שלושה מגנים לא הצלחנו לשמור בסוף, ונתנו יותר מדי כוח להתקפה. יש לנו איכות, ובמחצית השנייה הראנו אותה. חבל שלא ידענו לשמור על היתרון. בסך הכל היה לנו משחק טוב, כמובן שעם שגיאות".

בנטו פירט את הבעיות: "כמובן שזה קודם כל ריכוז, גם בהגנה וגם בהתקפה. צריך לזכור שזה משחק הכנה, וראיתי הרבה דברים חיוביים לקראת המשחק מול ישראל". על ההפסדים האחרונים אמר המאמן: "צריך לזכור שגם לפני היורו לא ניצחנו את פולין, מקדוניה וטורקיה, והפסדנו לגרמניה. ובכל זאת הגענו לחצי הגמר. אנחנו ממשיכים להאמין".

צפו בשער האדיר של רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully