וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חגג הופעה 100 בנבחרת: "אני אסיר תודה"

הפנומן חגג הופעה 100 בנבחרות ארגנטינה וזכה לטקס הוקרה: "התרגשתי". על היגואין: "לומדים להכיר אחד את השני"

אומרים עליו שבנבחרת הקסם שלו פג. שהוא לא מצליח לסחוב את ארגנטינה על הגב. ובכן, אחרי עוד ערב נהדר של ליאונל מסי במדי האלביסלסטה, קשה לומר שלקמפיין מוקדמות המונדיאל הזה הוא לא הגיע. הפנומן הארגנטינאי קירב את נבחרת ארגנטינה הלילה (בין שישי לשבת) צעד נוסף לעבר הבטחת המקום במונדיאל בברזיל, כשכבש ובישל פעמיים ב-0:3 על ונצואלה.

הפרעוש בישל את הראשון של ארגנטינה בדקה ה-29 עם מסירה נהדרת לחלוץ ריאל מדריד גונסאלו היגואין, בישל לפיפיטה גם את השלישי וכבש בעצמו את השער השני בפנדל לחיבורים.

ליאונל מסי, חוליו גרונדונה. AP
עוד ציון דרך. מסי לפני המשחק/AP

זה היה ערב מיוחד למסי, שעוד לפני המשחק ציין 100 הופעות במדי נבחרות ארגנטינה (כולל הנבחרות הצעירות) עם טקס מיוחד שערכה לו ההתאחדות הכדורגל הארגנטינאית, וזכה לתשואות אדירות מהקהל המקומי במונומנטאל. נשיא ההתאחדות הארגנטינאית חוליו גרונדונה העניק לו שי מיוחד לאור ציון הדרך הנוסף של מסי, שרשם הופעת בכורה בנבחרות ארגנטינה ב-2004 עם הנבחרת עד גיל 20, בניצחון 0:8 על פראגוואי.

"הטקס היה יפה מאוד, הייתי נרגש מאוד לגביו", הודה מסי בסיום המשחק. "לא רציתי להקדיש לזה יותר מדי תשומת לב בגלל שהיינו רגע לפני משחק מאוד חשוב, אבל אני אסיר תודה לכל הקהל הזה". מסי התייחס גם למשחק עצמו: "אנחנו מתקדמים לעבר המטרה. רצינו להשיג יתרון מהיר כדי להירגע קצת. אחרי שהבקענו את השער הראשון השתחררנו והיינו הרבה יותר חופשיים. היגואין חלוץ גדול, ולאט לאט אנחנו לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר".

שחקני נבחרת ארגנטינה גוסאלו היגואין חוגג עם ליאונל מסי. רויטרס
שילוב מנצח. מסי והיגואין/רויטרס

ארגנטינה נושאת עיניה למשחק הבא, מול בוליביה בלה פז, שממעלה בה זיכרונות לא נעימים מ-6:1 המשפיל שספגה ממנה ב-2010. עכשיו האלביסלסטה מחפשי נקמה. "יש לנו זיכרונות רעים מכל מה שקרה שם. אנחנו מקווים שהפעם זה ייגמר אחרת".

"אני שמח, ולא רק בגלל התוצאה", הוסיף היגואין, שכבש צמד. "שיחקנו טוב, יצרנו הרבה מצבים, וטוב לראות שאף אחד מהשחקנים לא מרגיש רגוע מדי. התמיכה של האוהדים מעצימה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully