וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווצ'ניץ': "הוכח שאפשר להוציא מרוני תגובה עצבנית"

מונטנגרו מחכה לכוכב האנגלי, שהורחק במפגש הקודם בין הנבחרות: "האוהדים יזכירו לו, לפעמים הוא מאבד את הראש"

ווין רוני לא ישכח לעולם את הביקור האחרון שלו במונטנגרו. אז, במסגרת מוקדמות יורו 2012, הכוכב האנגלי איבד את הראש ושלח בעיטה לכיוונו של מיודראג דז'ודוביץ', מה שעלה לו בכרטיס אדום מיידי וגרוע מכך, הרחקה משני המשחקים הראשונים בטורניר עצמו.

מחר (שלישי), חלוץ מנצ'סטר יונייטד חוזר עם שלושת האריות להר הגעש בפודגוריצה למשחק חשוב נוסף, הפעם במוקדמות המונדיאל והמקומיים כבר לא יכולים לחכות.

שחקן נבחרת אנגליה, , רואה כרטיס אדום מול מונטנגרו. Michael Regan, GettyImages
ככה זה נגמר בפעם הקודמת. רוני מורחק מול מונטנגרו/GettyImages, Michael Regan

"רוני הוא אדם מאוד לא צפוי", אמר חלוץ מונטנגרו ויובנטוס, מירקו ווצ'ניץ', "אין ספק שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל אנחנו זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שאנגליה שיחקה אצלנו ויודעים שלפעמים הוא מאבד את הראש. האוהדים שלנו לא שכחו את האדום ההוא והם ידאגו להזכיר לו את העניין כל הזמן. זה אצטדיון מרתיע לשחק בו ואם אנגליה רוצה שיהיה לה סיכוי, היא חייבת את רוני רגוע. הוכח בעבר שאפשר להוציא תגובה עצבנית ממנו ובעשרה שחקנים לאנגליה לא יהיה סיכוי. אני בטוח שהמאמן שלהם אמר לו את זה".

באנגליה מנסים לשמור על החלוץ שלהם. ג'וליאן לסקוט, בלם הנבחרת והיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, בטוח: "יהיה הרבה רחש סביב ווין במשחק, אבל אני לא חושב שהוא ייתן לזה להשפיע עליו. אולי הם ינסו להציק לו, אבל הוא התבגר ויודע להתמודד עם כל דבר שזורקים לעברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully