וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "רוצים לתקן את הרושם שהותרנו ב-2009"

מסי מתכונן למשחק של ארגנטינה בבוליביה, בגובה של 4,000 מטר: "אתה עושה ספרינט אחד ולא מתאושש עד סוף המשחק"

בארגנטינה לא ישכחו עוד שנים ארוכות את אותו משחק כואב נגד בוליביה בחוץ במוקדמות הגביע העולמי 2010. דייגו מראדונה עמד על הקווים במשחקו השני כמאמן האלביסלסטה, ארבעה ימים בלבד אחרי שהוליך את שחקניו ל-0:4 מוחץ על ונצואלה, אבל 90 הדקות בלה פאס הסתיימו במפח נפש מהדהד בדמות תבוסה 6:1. מחר (22:00, שידור משולב בספורט2) ארגנטינה תגיע פעם נוספת לבירת בוליביה, שוב אחרי ניצחון על ונצואלה, ובלב התאווה לנקמה.

ליאונל מסי האחד והיחיד כבר כבש כמעט נגד כל הנבחרות הדרום אמריקאיות. בעצם נגד כולן מלבד אחת - בוליביה. "זו הייתה מכה כואבת ואנחנו רוצים לשנות את הרושם שהותרנו אז", נזכר שחקן ברצלונה באותו 6:1 בגובה של כ-4,000 מטר מעל פני הים, "שיחקתי רק פעם אחת בגובה כזה. אתה עושה ספרינט אחד ואתה לא מצליח להתאושש ממנו. אבל נבחרות אחרות שיחקו בלה פאס וניצחו שם וגם אנחנו ננסה לעשות את זה".

למסי מתוכננת קבלת פנים חגיגית באצטדיון, זאת לאחר שנשיא בוליביה אבו מוראלס הכריז שהוא יעניק לו עיטור מיוחד "על הפעילות ההומנית ובעבור האיכות הספורטיבית שלו".

המאמן אלחנדרו סאבלה צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ב-0:3 על ונצואלה בלילה שבין שישי לשבת: רודריגו פלאסיו אמור לפתוח במקום גונסאלו היגואין המוצהב ואנחל די מריה, שבעצמו חוזר מהרחקה, כנראה יעלה על חשבון אסקיאל לאבצי או וולטר מונטיז'ו. פרננדו גאגו הפצוע אמור להיות מוחלף על ידי אבר באנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully