וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברזיל שרקו בוז לנבחרת, ניימאר: "זה כבר משעמם"

נבחרת ברזיל שוב אכזבה את הקהל המקומי אחרי 2:2 ביתי מול צ'ילה, ניימאר: "אנחנו חייבים להתרגל לשחק תחת הלחץ הזה"

נבחרת ברזיל עוד רחוקה מלהיות מוכנה למונדיאל שאותו היא תארח בעוד קצת יותר משנה. הסלסאו סיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-2:2 מאכזב מבחינתם במשחק הראשון שנערך באיצטדיון המחודש במיניירו במשחק ידידות מול צ'ילה למול 53 אלף צופים, כאשר מבחינת לואיז פליפה סקולארי זהו משחק ההכנה האחרון לקראת זימון הסגל ב-14 במאי לפני גביע הקונפדרציות שיתקיים ביוני בברזיל.

ניימאר, אלשנדרה פאטו שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. רויטרס
גביע הקונפדרציות בפתח, והם לא נראים משהו. ניימאר ופאטו חוגגים/רויטרס

צ'ילה מצידה ניסתה לשנות את ההיסטוריה האיומה במפגשים שלה מול ברזיל ולרשום ניצחון ראשון בברזיל לראשונה מזה 26 מפגשים. בצד הברזילאי, האוהדים מאוד לא אהבו את התצוגה של השחקנים שלהם ושרקו 'אולה' כאשר הצ'יליאנים נגעו בכדור.

הבלם מרקוס גונזאלס, שמשחק בפלמנגו, נגח את שער היתרון של צ'ילה כבר אחרי שמונה דקות לאחר בעיטה חופשית מדויקת שהוגבהה לעברו. גם שער השוויון של ברזיל הגיע בנגיחה אחרי שקרן של ניימאר הגיעה לראש של הבלם רבר שאיזן ל-1:1 בדקה ה-25. בדקה ה-55 ניימאר חגג את השער שקבע מהפך אחרי מסירה של אלשנדרה פאטו, אבל החלוץ אדוארדו ורגאס, שחקנה של גרמיו, העניק את השוויון לצ'ילה עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-64.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם לואיז פליפה סקולארי המאמן. רויטרס
"זה הכדורגל". ניימאר עם סקולארי/רויטרס

"אין ספק שאף אחד לא אוהב ששורקים לו בוז", אמר ניימאר, "אבל זה כבר לא מפריע לי. בכל משחק בנבחרת אנחנו מקבלים שריקות בוז. זה כבר מתחיל להיות משעמם. אנחנו תמיד נותנים הכל למען הנבחרת, אבל היריבות שלנו גם תמיד מתאמצות מאוד כשהן משחקות מול ברזיל. אנחנו חייבים להתאמץ יותר, וחייבים להתרגל לשחק תחת שריקות בוז. זה הכדורגל, יום אחד שורקים לך, יום אחד מהללים אותך. ככה זה". רונאלדיניו ששימש כקפטן הוסיף: "זה קשה בנבחרת כשאתה מתאמן רק פעם אחת. ניסינו, אבל כולם ידענו שזה הולך להיות משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully