וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אם נמשיך ככה, נהיה במונדיאל"

בפורטוגל ציננו את ההתלהבות מהניצחון על רוסיה. פאולו בנטו: "מאמין שהתוצאה הוגנת". פאביו קאפלו: "הגיע לנו תיקו"

נבחרת ישראל ראתה אתמול (שישי) את פורטוגל מסבכת אותה עוד יותר ופוגמת קשות בסיכוייה להגיע למונדיאל. הפורטוגלים ניצחו בקרב על המקום הראשון בבית 0:1 את רוסיה משער של הלדר פושטיגה בדקה התשיעית, שהעלה את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו למקום הראשון בבית ו'. מבחינת רוסיה היה זה הפסד ראשון בקמפיין.

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים עם הלדר פושטיגה. רויטרס
"לא הצלחנו לעשות את הכול כמו שרצינו וכפי שקרה במשחקים הקודמים". פושטיגה חוגג עם חבריו/רויטרס

בסיום המשחק אמר המאמן הפורטוגלי פאולו בנטו: "שיחקנו טוב מאוד בחלקים מסוימים של המשחק, אבל בחלקים האחרים סבלנו מכיוון שעמדה מולנו יריבה חזקה. למרות זאת, אם מסכמים את 90 הדקות אני מאמין שהתוצאה הוגנת. באנו בגישה טובה למשחק, אבל האמת היא שלא הצלחנו לעשות את הכול כמו שרצינו וכפי שקרה במשחקים הקודמים".

על משמעות הניצחון, אמר בנטו: "זה חשוב שהשגנו את הניצחון הזה, אבל זה עדיין שלוש נקודות. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר כשנפגוש את צפון אירלנד. אני רוצה להודות על התמיכה שקיבלנו מהקהל. האנשים האלה תמיד היו איתנו ועזרו לנו מאוד כשהיה לנו קשה".

כובש השער הלדר פושטיגה הוסיף: "הדבר הכי חשוב זה שכולם רצו לנצח והמשיכו להיאבק עד הסוף. מבחינה אישית, אני חייב להמשיך לעבוד ולהרוויח את הביטחון של המאמן בי. עדיין יש לי דרך ארוכה. אנחנו חייבים להשיג עוד שלוש נקודות כדי שהדברים יהיו תלויים בנו".

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן נבחרת רוסיה אלכסיי קוז'לוב. רויטרס
"אם נמשיך בעבודה הטובה, נהיה בברזיל". רונאלדו/רויטרס

הקפטן כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "הניצחון הזה הגיע לנו, היו לנו הזדמנויות טובות והיינו טובים יותר. היינו יכולים להבקיע שערים נוספים, אבל בסופו של דבר השער הספיק לנו. אם עלינו למונדיאל? עדיין לא, אבל אני אדם חיובי מטבעי ואנחנו בטוחים בעצמנו. אם נמשיך בעבודה הטובה, נהיה שם".

בצד המפסיד, המאמן המנוצח פאביו קאפלו אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב, היינו מאוזנים, ותיקו הייתה תוצאה הוגנת יותר. סבלנו בדקות הראשונות, אבל אז נכנסנו למשחק והיו לנו הזדמנויות להבקיע. כשנכנסתי לחדר ההלבשה הודיתי לשחקנים שלי על המאמצים שלהם ואמרתי להם שההופעה שלהם הייתה מכובדת מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully