וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "אתם יכולים לאהוד נבחרת אחרת"

כוכב הנבחרת האיטלקית שהורחק נגד צ'כיה השיב לעוקבים אחריו בטוויטר. ג'יג'י בופון גונן עליו: "זה יכול לקרות לכל אחד"

בזמן שהנבחרת הצעירה שלה עשתה חיל במשחק הפתיחה בטורניר היורו בארץ, הנבחרת הבוגרת הייתה חלשה מאוד אתמול (שישי) במשחק החוץ שלה נגד צ'כיה וסיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה. מי שהציל אותה היה השוער ג'יג'י בופון שעצר מספר התקפות של הצ'כים שהיו מסוכנים יותר. הרגע של המשחק היה השטות הגדולה של מריו באלוטלי שראה שני כרטיסים צהובים תוך שלוש דקות במחצית השנייה והותיר את האזורי להילחם בעשרה שחקנים ב-20 הדקות האחרונות.

שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי. רויטרס
"תחזרו ותצפו במשחק בזהירות, בכל המשחק". באלוטלי/רויטרס

באלוטלי ניצל את חשבון הטוויטר שלו כדי להוציא את התסכול על אוהדי הנבחרת, וכתב: "אתם יכולים לאהוד מדינה אחרת". באלוטלי המתוסכל נראה בועט בתעלה עם יציאתו. "זה היה כרטיס אדום? תסתכל על התקציר ותגיד לי", הוא שאל בפני הכתבים שהמתינו לו. בחשבון הטוויטר הוא זכה לתגובות נזעמות ולכן הוא הוסיף: "תכתבו מה שאתם רוצים, אבל בגביע הקונפדרציות אתם יכולים לאהוד מדינה אחרת ואני אומר את זה מהלב. חוץ מזה, תחזרו ותצפו במשחק בזהירות, בכל המשחק".

מי שסיפק הפעם את ההגנה לכוכב הסורר של הנבחרת הוא בופון, שאמר: "ראינו אותו בחדר ההלבשה והוא נראה מאוכזב, אבל אני לא חושב שזו בעיה. הוא קיבל שני כרטיסים צהובים, וזה יכול לקרות לכל אחד. הוא עלה לדשא ונתן את הכול. אני בספק אם כרטיס צהוב שני יכול להגיד על שחקן אם הוא מקצוען או לא. אלה דברים שקורים במגרש, ואני לא רואה משהו משמעותי בזה. הוא סבל מחוסר מזל".

על המשחק של הנבחרת, אמר השוער הוותיק: "זו נקודה חשובה שמאפשרת לנו להשיג את המקום בטורניר הגמר עם יתרון של ארבע נקודות כשנותרו שלושה משחקים. זו תוצאה חיובית יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully