וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: ניצחונות לאתיופיה, חוף השנהב וזמביה

קרבות העלייה לסיבוב המוקדמות השלישי נמשכים. אתיופיה בראש בית א' אחרי 1:2 בבוצוואנה, 1:1 בין אנגולה לסנגל

הסיבוב השני במוקדמות אליפות העולם באזור האפריקאי נמשך הערב (שבת) עם המחזור הרביעי של שלב הבתים, כאשר אתיופיה שמרה על המקום הראשון בבית א' עם 1:2 בבוצוואנה. רק אחת עולה מכל בית, וגטנה קבדה (33) וסלאדין סעיד (45) השאירו את האתיופים במקום הראשון עם 10 נקודות. דרום אפריקה שנייה עם שמונה נקודות, אחרי 0:3 על הרפובליקה המרכז אפריקאית (ללא דויד מנגה). ברנרד פארקר (25), סיפווה טשבלאלה (42) וקטלגו מאשנגו (90) כבשו לבפאנה בפאנה.

טוניסיה חילצה 2:2 בסיירה לאון ונותרה בראש בית ב'. פאחירדין בן יוסף הבקיע את שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן. בבית ג', חוף השנהב שיפרה את מאזנה וניצבת עם 10 נקודות בפסגה, אחרי 0:3 בחוץ על גמביה. לאסינה טראורה (12), ווילפריד בוני (62) ויאיא טורה (90) כבשו את השערים.

ג'ון אובי מיקל שחקן נבחרת ניגריה לפני גטנה קבדה שחקן נבחרת אתיופיה. AP
כבש את הראשון של אתיופיה. גטנה קבדה, משמאל/AP

זמביה נותרה במקום הראשון בבית ד', אחרי 0:4 קליל על לסוטו. ג'ייקוב מולנגה כבש צמד (36 ו,64), כריס קטונגו (61) וקולינס אמבסומה (83) הוסיפו והציבו את זמביה עם 10 נקודות, אחת יותר מגאנה שניצחה אמש 1:3 בסודן. אסמואה גיאן הבקיע פעמיים עבור הכוכבים השחורים, סולי מונטארי קיבל קרדיט על שער אומלל מבחינת השער הסודני לקראת הסיום. קונגו חילצה 0:0 בגאבון ושמרה על פער של שש נקודות בפסגת בית ה'.

בית ט' נותר צמוד ביותר, אחרי תיקו 1:1 בין אנגולה לסנגל. פאפיס סיסה מניוקאסל הבקיע בנגיחה לזכות הסנגלים בדקה ה-23, אבל גילרמה השווה בדקה ה-51 ואנגולה במקום השלישי עם ארבע נקודות לעומת שש של סנגל המוליכה. בתווך נמצאת אוגנדה, שגברה 0:1 על ליבריה משער מוקדם של טוני מאווג'ה כבר אחרי ארבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully