וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דרום קוריאה מחמם לפני אירן: "לא אוהב אותם"

קרב תקשורתי לפני המפגש המכריע על המונדיאל. מאמן דרום קוריאה: "אירחו אותנו רע, בלי נימוסים". מאמן אירן: "זה משפיל"

מלחמת מילים תקשורתית בין נבחרות אירן ודרום קוריאה, לקראת המפגש המכריע במוקדמות הגביע העולמי באסיה. ביום שלישי תוכרע זהות העולות למונדיאל, כשאוזבקיסטן תארח את קטאר, ותנסה להשיג ניצחון גדול ולהקדים את אירן (ניצחון בהפרש גדול משלושה שערים, יחד עם תיקו או הפסד של אירן, יעלה את האוזבקים). אירן תתארח בדרום קוריאה, ולדרום קוריאה תספיק נקודה כדי לעלות למונדיאל.

צ'וי קאנג הי, מאמן דרום קוריאה. Chung Sung-Jun, GettyImages
"מעדיף שאוזבקיסטן תעפיל למונדיאל". צ'וי/GettyImages, Chung Sung-Jun

כאמור, דרום קוריאה עשויה להבטיח העפלה גם במקרה של הפסד, אך כבר הבטיחה שתילחם באירנים ותנסה לנקום בהם על ההפסד 1:0 באוקטובר בטהרן, שבו "התייחסו אלינו רע מאוד", כדברי המאמן קוי צ'אנג הי.

"הנימוסים כלפינו לא היו טובים, האירוח שלהם לא היה מאיר פנים, בלשון המעטה", אמר המאמן הקוריאני, "ללא קשר לזהות המעפילה לגביע העולמי, הייתי רוצה מאוד לנצח את אירן, בלי קשר לכלום. למען האמת, אני לא אוהב את האירנים, הרבה יותר מאשר את אוזבקיסטן. אני מעדיף שאוזבקיסטן תעפיל למונדיאל".

קרלוס קירוש, מאמן נבחרת אירן. Gallo Images, GettyImages
"הוא השפיל את העם האירני". קירוש/GettyImages, Gallo Images

הדברים הכעיסו את מאמן אירן קרלוס קירוש. "צ'וי צריך להתנצל בפני העם האירני", אמר הפורטוגלי, עם נחיתתו בסיאול, "הוא אמר שאירן לא אירחה כראוי, אבל נתנו להם את הטיפול הכי טוב שאפשר. הוא השפיל את העם האירני".

קירוש אף רמז לחוסר ספורטיביות, והאשים את דרום קוריאה שלא נתנה את המקסימום מול אוזבקיסטן. "אולי אני אקנה לצ'וי חולצה של אוזבקיסטן בתור מתנה", אמר קירוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully