וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - אורוגוואי: "ניימאר עובד על השופטים"

דייגו לוגאנו מחמם את הגזרה לקראת חצי גמר הקונפדרציות (22:00, ער' 1): "הוא רזה, נופל בקלות, חייבים לשים לב אליו"

את משחקו הראשון אי פעם כמאמן נבחרת ברזיל ערך לואיז פליפה סקולארי מול אורוגוואי, והוא הפסיד אז 1:0 במוקדמות הגביע העולמי ביולי 2001. היום (רביעי, 22:00, ערוץ 1 ו-HD) הוא יקבל הזדמנות לסגור מעגל בחצי גמר גביע הקונפדרציות ולהוליך את הסלסאו לגמר בטורניר הביתי. מאז, אגב, ברזיל לא הפסידה לאורוגוואי, שתקווה להפתיע בבלו הוריזונטה 63 שנה אחרי "המרקנאזו" המפורסם בגמר מונדיאל 1950 (ניצחה 1:2 את ברזיל) ולקטוע למארחת רצף של ארבעה ניצחונות ותשעה משחקים ללא הפסד.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. GettyImages
מתחזה? ניימאר/GettyImages

וכאילו הדם בין נבחרות דרום אמריקה לא חם מספיק, קפטן אורוגוואי דייגו לוגאנו חימם עוד יותר את העסק, כשהאשים את ניימאר בהיתול בשופטים. המספרים: ניימאר הוכשל 18 פעמים וביצע 13 עבירות בשלושת הניצחונות של ברזיל בקונפדרציות.

"אני מודאג מהעבירות על ניימאר", פתח לוגאנו. "ניימאר רזה, שדוף. הוא נופל בקלות ומערים על השופטים ועל היריבים שלו. ניימאר יכול לזייף עבירה וחייבים לשים לב אליו, שאף אחד לא יטעה בגללו".

גם על הסגנון הברזילאי היה ללוגאנו מה להגיד: "ברזיל נטשה את הז'וגה בוניטו, את הכדורגל היפה. הם מכים קשה וקשוח, הם פיזיים. שיחקתי בברזיל, והכדורגל הברזילאי הוא הקשוח ביותר בדרום אמריקה - יותר מכפי שאנחנו מבינים".

דייגו לוגאנו, קפטן נבחרת אורוגוואי ושחקן פריס סן ז'רמן. AP
"ברזיל נטשה את הז'וגה בוניטו, את הכדורגל היפה. הם מכים קשה וקשוח, הם פיזיים". לוגאנו/AP

דויד לואיז צפוי להיות כשיר למשחק, וגם פאוליניו הנהדר יחזור ל-11 של ברזיל אחרי שהחמיץ את הניצחון על איטליה בגלל פציעה בקרסול. הולק צפוי לקבל את העדיפות על פני לוקאס מורה בצד ימין של ההתקפה, כשהכוכב ניימאר ינסה לכבוש משחק רביעי ברציפות מצד שמאל ופרד יהיה בהתקפה. מנגד, אורוגוואי מקבלת בחזרה את דייגו לוגאנו השב מהרחקה, אבל אנדרס סקוטי המורחק ייעדר. למרות הרביעייה שלו לרשת טהיטי, אבל הרננדס צפוי להתחיל את המשחקעל הספסל, כשבחלק הקדמי יפתחו דייגו פורלאן, לואיס סוארס ואדינסון קבאני.

"אנחנו חייבים להיזהר מהשלישייה הזאת", אמר ז'וליו סזאר לקראת המפגש מול ההתקפה של אורוגוואי. "כל אחד מהם יכול להכריע משחק בכל רגע נתון. אני מכיר אותם היטב ונצטרך לשים לב אליהם, כי כל רגע של חוסר ריכוז יעלה לנו ביוקר. המשחק הזה אפילו יותר גרוע מהדרבי של ארגנטינה וברזיל. אין כאן פייבוריטית".

לואיס סוארס, שהבקיע שלושה שערים עד כה בטורניר ועקף את פורלאן בקרב על תואר מלך השערים ההיסטורי של הסלסטה, החמיא ליריבה: "אני חושב שברזיל מראה כרגע את הכוח שחסר להם בשנים הקודמות. הם לא היו בפורמה וזה לא עשה טוב לכדורגל העולמי. היו להם עליות וירידות, אבל עכשיו הם מרוויחים מחדש את הכבוד. זו ברזיל שהתרגלנו להכיר ויש להם מאמן גדול וכוכב גדול כמו ניימאר. חוויתי את המשחק הזה בין ברזיל לאורוגוואי במוקדמות מונדיאל 2010 - זה תמיד נותן מוטיבציה מיוחדת. אנחנו מכירים אותם, וכדי לזכות בטורניר אתה חייב לנצח כל יריבה שניצבת מולך".

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. AP
63 שנים ל"מרקנאזו". לואיס סוארס/AP

* שחקני נבחרת ספרד עומדים לתבוע את העיתון הברזילאי "או גלובו", בעקבות הפרסומים לפיהם השחקנים נשדדו במהלך משחק "סטריפ בוקר" עם נערות מקומיות במסגרת גביע הקונפדרציות. כזכור, בברזיל פורסם שחלק משחקני הנבחרת שיחקו עם רקדניות מקומיות, וכשקמו בבוקר, גילו שנשדדו. כמו כן, השחקנים זועמים על פיפ"א, שלטענתם עומדת מאחורי הידיעות השערורייתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully