וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: פורטוגל ניצחה 2:4 את צפון אירלנד

כריסטיאנו רונאלדו עם שלושער אדיר מחק פיגור והשאיר את הסלסאו במקום הראשון בבית. 1:4 לרוסיה על לוקסמבורג

משחקי מוקדמות המונדיאל חזרו הערב (שישי) עם שני משחקים מסקרנים בבית ו' (הבית הישראלי) כאשר מי שציפה לראות סנסציה של ממש במשחק בין רוסיה ללוקסמבורג קיבל דווקא את המובן מאליו ובעיקר את פערי הרמות בין שתי הנבחרות הללו. הנבחרת של פאביו קאפלו חגגה בקאזאן 1:4 על יריבתה החלשה עם חידוש משחקי מוקדמות מונדיאל 2014 כשהיריבה הקרובה של נבחרת ישראל שיחקה בהילוך ראשון ועשתה כל מה שרצתה על המגרש.

מאוחר יותר עלו למגרש בבלפסט צפון אירלנד ופורטוגל. הסלסאו אמנם נקלעו לפיגור 2:1 אבל כריסטיאנו רונאלדו בשלושער ראשון שלו במדי הנבחרת תיקן את הרושם וניצח 2:4 בדרך לראשות הבית. הצפון אירים, אגב, סיימו את המשחק בתשעה שחקנים אבל הראו רוח לחימה יוצא מן הכלל. רונאלדו ניצל את המשחק גם כדי להעפיל למקום השני בטבלת הכובשים של הנבחרת עם 43 שערים כשהוא עוקף את אוזביו (41 שערים). מי שנמצא עדיין במקום הראשון הוא פאולטה עם 47 שערים.

טבלת בית ו':

1. פורטוגל 8 משחקים, 17 נקודות
2. רוסיה 7 משחקים, 15 נקודות
3. ישראל 6 משחקים, 11 נקודות
4. צפון אירלנד 7 משחקים, 6 נקודות
5. אזרבייג'אן 7 משחקים, 4 נקודות
6. לוקסמבורג 7 משחקים, 3 נקודות

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים. רויטרס
לא יריבה שמסוגלת להקשות עליהם. הרוסים חוגגים הערב/רויטרס

רוסיה - לוקסמבורג 1:4

כזכור, הרוסים פתחו מצוין את הקמפיין, אבל הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים שהאחרון שבהם היה משפיל במיוחד, 1:0 בחוץ מול צפון אירלנד הקטנה. בעקבות הניצחון, רוסיה עולה זמנית למקום הראשון בטבלת בית ו' עם 15 נקודות לפני פורטוגל שתשחק בהמשך נגד צפון אירלנד. לוקסמבורג ממשיכה לסגור את הבית עם 3 נקודות.

כבר אחרי 19 שניות הרוסים פתחו במסכת השערים כשאלכסנדר קוקורין כבש וגם דאג להכפיל את התוצאה בנגיחה בדקה ה-36. אלכסנדר קרז'אקוב הוסיף את השלישי בדקה ה-60 ואחרי שלוקסמבורג חגגה שער מנחם מבחינתה של אורליין ג'ואקים בדקה ה-90, אלכסנדר סמדוב העניש בצד השני וחתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויקטור פייזולין שחקן נבחרת רוסיה מול לארס גרסון שחקן נבחרת לוקסמבורג. רויטרס
מגיעים מוכנים למפגש מול ישראל. פייזולין, משמאל, נאבק בגרסון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 93 - גול! התקפה מהירה של הרוסים הסתיימה עם עוד כדור ברשת, כשהפעם ריאזנטסב השאיר כדור לאלכסנדר סמדוב שבעט מקרוב פנימה. 1:4 לרוסיה.

דקה 90 - גול! לוקסמבורג מצליחה להשאיר לעצמה שער של כבוד אחרי ערבובייה ברחבה שגרמה לבאסטוס להשאיר לקפטן אורליין ג'ואקים שבעט פנימה. 1:3 לרוסיה.

דקה 60 - גול! כדור קרן הגיע עד לסרגיי איגנשביץ' שנגח וקרז'אקוב המשיך עם נגיחה נוספת פנימה משני מטרים. 0:3 לרוסיה.

דקה 36 - גול! כדור חופשי שהוגבה לעבר מרכז הרחבה מצא את קוקורין חופשי. ההגנה של לוקסמבורג השאירה אותו ללא שמירה, והחלוץ נגח בלי בעיה פנימה. 0:2 לרוסיה.

דקה 1 - גול! 19 שניות מתחילת המשחק אלכסנדר קרז'אקוב קיבל כדור ארוך והשאיר לאלכסנדר קוקורין שקיבל, וניצל יציאה רעה של השוער כדי להקפיץ מעליו ולכבוש, 0:1 לרוסיה.

צפון אירלנד - פורטוגל 4:2

אחרי שחוללו סנסציה גדולה בסיבוב המשחקים הראשון וחילצו 1:1 בפורטוגל, בצפון אירלנד קיוו לעשות זאת שוב, אבל לפורטוגל היו תוכניות אחרות. הנבחרת של פאולו בנטו הגיעה נחושה יותר, ולמרות שלרגעים נראה היה שאנחנו בדרך לדרמה גדולה, כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, השכיח כל מחשבה כזו.

זה התחיל עם שער של ברונו אלבש (21), אבל האירים חזרו עם גארת' מקאולי וג'יימי וורד שהדהימו והעלו ל-1:2 את המארחים אחרי שהלדר פושטיגה הורחק. האירים נשארו גם הם בעשרה שחקנים כשכריס ברנט הורחק ואז בא רונאלדו שבשני שערי נגיחה ועוד בעיטה חופשית מדויקת סגר את הסיפור. האירים סיימו בתשעה שחקנים כשקייל לאפרטי הורחק גם הוא.

כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל חוגג שער. רויטרס
עד שהוא התעורר, זה היה נראה לא טוב. רונאלדו מול צפון אירלנד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 83 - גול! עוד ביצוע מלוטש של רונאלדו שבעט כדור חופשי נהדר מ-22 מטר פנימה. 2:4 לפורטוגל, וזו הפעם הראשונה שרונאלדו מבקיע שלושער במדי הסלסאו.

דקה 80 - אדום! עוד הרחקה, וצפון אירלנד כבר בתשעה שחקנים. הפעם היה זה קייל לאפרטי שבגלישה מסוכנת לרגליים של פריירה ראה את האדום.

דקה 77 - גול! התקפה מהירה של פורטוגל הסתיימה בעוד כדור ברשת כשהפעם פאביו קואנטראו הגביה כדור ארוך לעבר רונאלדו שהמשיך בנגיחה נוספת פנימה. 2:3 לפורטוגל.

דקה 68 - גול! כריסטיאנו רונאלדו התמקם היטב לכדור קרן שהוגבה לעברו על ידי מוטיניו והכניס את הראש כמו שצריך כדי להבקיע את השוויון. 2:2.

דקה 61 - אדום! גם צפון אירלנד בעשרה שחקנים. גלישה מסוכנת של כריס ברנט לרגליו של ז'ואאו פריירה סידרה לו צהוב שני והרחקה. עכשיו מתמודדים עשרה מול עשרה.

דקה 52 - גול! קרן נוספת של הצפון אירים מוצאת את השער. פרגוסון הגביה, ג'וני אוואנס נגח עד לג'יימי וורד שהיה בנבדל, אבל הבקיע מקרוב. 1:2 מפתיע לצפון אירלנד.

דקה 43 - אדום! מכה גדולה לפורטוגלים שנשארים בעשרה שחקנים. הלדר פושטיגה נגח קלות במקאולי והשופט ללא היסוס הוציא אותו החוצה, ובדרך גם הניף את הצהוב לרונאלדו.

דקה 36 - גול! כדור קרן של הצפון אירים שהוגבה לאיזור הרחבה על ידי שיין פרגוסון הגיע עד לגארת' מקאולי שהתמקם היטב ושיגר פנימה. 1:1 מפתיע.

דקה 21 - גול! כדור קרן הורחק על ידי הצפון אירים עד לברונו אלבש שהניף את הרגל, בעט לא חזק, אבל מצא את השער. 0:1 לפורטוגל בהתקפה הראשונה של האורחים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully