וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "מאמין שהשחקנים יתאוששו עד ישראל"

מאמן רוסיה מרוצה מהניצחון על לוקסמבורג, אבל ביקר את שחקניו: "הטעויות בעמידה בעמדות בלתי מתקבלות על הדעת"

פאביו קאפלו יכול להיות מרוצה. אחרי שני הפסדים, נבחרת רוסיה שלו השיגה ניצחון מוראלי חשוב מאוד 1:4 על לוקסמבורג שמביא את הנבחרת של המאמן האיטלקי מוכנה לרגע האמת החשוב הבא בקמפיין ביום שלישי בסנט פטרסבורג נגד נבחרת ישראל.

כבר אחרי 19 שניות הרוסים פתחו במסכת השערים כשאלכסנדר קוקורין כבש וגם דאג להכפיל את התוצאה בנגיחה בדקה ה-36. אלכסנדר קרז'אקוב הוסיף את השלישי בדקה ה-60 ואחרי שלוקסמבורג חגגה שער מנחם מבחינתה של אורליין ג'ואקים בדקה ה-90, אלכסנדר סמדוב העניש בצד השני וחתם את תוצאת המשחק.

רוסיה הביסה 1:4 את לוקסמבורג

פאביו קאפלו מאמן נבחרת רוסיה. רויטרס
"אחרי שמנצחים הרבה יותר קל להתאושש". פאביו קאפלו/רויטרס

"כבשנו שער בדקה הראשונה, זה נחמד", אמר קאפלו. "נבחרת לוקסמבורג מאורגנת ופיזית מאוד. היא לחצה אותנו בכל עמדה במגרש, אבל השחקנים שלנו הגיבו לזה טוב. במהלך המחצית הראשונה לא אהבתי איך ששחקנים מסוימים נעו בעמדות. שיחקנו טוב, אבל הטעויות בעמידה בעמדות הן בלתי מתקבלות על הדעת".

לקראת המשחק עם ישראל בטוח קאפלו: "אני חושב שלשחקנים יהיה מספיק זמן להתאושש לקראת המשחק נגד ישראל. הליגה ברוסיה נפתחה לאחרונה ואחרי שמנצחים הרבה יותר קל להתאושש". כמו כן, האיטלקי התעקש כי דחיית המשחק בשעה לא השפיעה על השחקנים שלו: "אני רוצה להודות למארגנים על העבודה שלהם ורוצה להודות גם למשקיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully