וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן שירוקוב: "ישראל חזקה, נהיה חייבים לשלוט בקצב"

אחרי ה-1:4 על לוקסמבורג, קשר רוסיה נערך למשימה הבאה. פורטוגל חוגגת את השלושער של רונאלדו: "הוא הטוב בעולם"

פורטוגל ורוסיה עשו בדיוק את המצופה מהן אמש (שישי) במסגרת משחקי בית ו' "הישראלי" במוקדמות מונדיאל 2014. שלושער מרשים של כריסטיאנו רונאלדו הוביל את פורטוגל ל-2:4 בצפון אירלנד ולראשות הבית, כשלה משחק עודף על פני רוסיה וישראל, אשר תשלים את משחקה השביעי בבית הערב נגד אזרבייג'אן. רוסיה חגגה בקאזאן 1:4 על לוקסמבורג ועתה היא תיערך למשחקה הבא במוקדמות נגד ישראל.

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים. רויטרס
נראים טוב לקראת ישראל. שחקני נבחרת רוסיה חוגגים על לוקסמבורג/רויטרס

"גול בדקה הראשונה הוא דרך טובה לפתוח משחק", אמר מאמן רוסיה פאביו קאפלו בסיום, והתייחס לשער שכבש אלכסנדר קוקורין 19 שניות למן הפתיחה. "לוקסמבורג הוכיחה שהיא נבחרת פיזית ומאורגנת, הם מקצוענים אבל היינו מוכנים. רק השער הרביעי שכבשנו הפך אותנו לרגועים".

ב-10 בספטמבר תארח רוסיה את ישראל, למשחק מרכיע לגבי תמונת העלייה מהבית. קשר נבחרת רוסיה, רומן שירוקוב, כבר דרוך לקראת המשחק: "אני מקווה שננצח את ישראל, ישראל נבחרת חזקה וברור שהיא תנסה להכתיב את הקצב שלה כך שהמטרה שלנו תהיה לשלוט בכדור ולשחק מהר".

פעם רומן שירוקוב היה שיכור משוגע, היום הוא ה"אס" של נבחרת רוסיה

רומן שירוקוב שחקן נבחרת רוסיה מול טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל (משמאל). ברני ארדוב
שירוקוב מול בן חיים במשחק ברמת גן/ברני ארדוב

רונאלדו ניצל את המשחק נגד צפון אירלנד כדי להעפיל למקום השני בטבלת הכובשים של הנבחרת עם 43 שערים כשהוא עוקף את אוזביו (41 שערים). מי שנמצא עדיין במקום הראשון הוא פאולטה עם 47 שערים.

בפורטוגל חגגו את הניצחון והרעיפו שבחים על הקפטן של נבחרתם. "כריסטיאנו רונאלדו חזר להראות מי הגיבור הלאומי", התנוססה הכותת ב"א-בולה" הפורטוגלי. "אני שמח שרונאלו עקף אותי", אמר אוזביו האגדי על הישגו של CR7, "פורטוגל הראתה לחימה בצפון אירלנד וצריך לברך את השחקנים על שעמדו במטרה". קשרה לשעבר של נבחרת פורטוגל פאולו פוטרה אמר על השלושער של CR7: "רונאלדו הוכיח שהוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא לקח אחריות והנהיג את הנבחרת במשחק מאוד קשה".

ומה חתן השמחה אמר לאחר הניצחון? "זה רגע היסטורי בשבילי, הבקעתי הרבה פעמים שלושער בריאל מדריד אבל זאת הפעם הראשונה שאני עושה זאת עבור נבחרת פורטוגל", אמר רונאלדו, "זה היה משחק מיוחד, אני מאושר".

"עד הדקה ה-60 כשכריס ברנט הורחק היינו טובים יותר" ניסה מאמן צפון אירלנד מייקל אוניל להתנחם, "פורטוגל הבקיעה בניגוד למהלך המשחק. ההרחקה השנייה, של קייל לאפרטי בדקה ה-80, לא השאירה לנו סיכוי".

טבלת בית ו':

1. פורטוגל 8 משחקים, 17 נקודות
2. רוסיה 7 משחקים, 15 נקודות
3. ישראל 6 משחקים, 11 נקודות
4. צפון אירלנד 7 משחקים, 6 נקודות
5. אזרבייג'אן 7 משחקים, 4 נקודות
6. לוקסמבורג 7 משחקים, 3 נקודות

כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל חוגג שער. רויטרס
"זה רגע היסטוריה בשבילי". רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully